Via een collega zijn wij bij LEBO terechtgekomen. Een gouden tip zo bleek.
Weken achtereen zijn wij gaan kijken of er iets van onze gading bij stond en iedere keer weer werden we met open armen ontvangen.
Toen we eindelijk onze keuze hadden gemaakt vielen wij van de ene in de andere verbazing.
Lex, gewapend met pen en papier vroeg ons of we nog wat aanpassingen wilde, noteerde gelijk wat hijzelf niet in orde vond en zorgde ervoor dat alles in no time, pico bello in orde kwam. Ook na diverse ritten konden wij met eventuele opmerkingen bij hem terecht.
Lex, jij bent een van de weinige mensen die nog respect voor de klant heeft, wat er voor gezorgd heeft dat je ons in ieder geval tot je vaste klantenkring kan rekenen. We wensen jou en natuurlijk ook Margreet, voor de toekomst veel geluk toe.