Beoordelingen

 

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
 

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
Cees en Mia Cees en Mia schreef op februari 8, 2011 om 3:25 pm
Vorige week onze camper na 1 jaar ingeruild  voor een grotere camper bij Lex. De Rimor was een prima karretje maar nu een Hobby gekocht wij hopen dat wij er net zoveel plezier aan beleven van hebben als onze eerste, met veel dank aan Lex voor de goede service!Bij Lex staat altijd de koffie klaar en niks is hem teveel en trouwens ook Margreet niet te vergeten Groetjes kees en mia ..doei
Even geduld...