Vorige week onze camper na 1 jaar ingeruild voor een grotere camper bij Lex. De Rimor was een prima karretje maar nu een Hobby gekocht wij hopen dat wij er net zoveel plezier aan beleven van hebben als onze eerste, met veel dank aan Lex voor de goede service!Bij Lex staat altijd de koffie klaar en niks is hem teveel en trouwens ook Margreet niet te vergeten Groetjes kees en mia ..doei