Wij hebben onze hymer nu 1jaar,dus er moest APK gekeurd worden.Er bleek bij onze plaatselijke garage een klein mankement gevonden te zijn wat vastgezet diende te worden voor hij goedgekeurd werd.Opgebeld naar Lebo, omdat onze dorpsgarage er � 100,= voor wilde hebben.... en werd door Lex gelijk een afspraak gemaakt met hun garage.De volgende dag konden wij gelijk al komen en werd snel gemaakt.Wij wachten een uurtje met een goede kop koffie.Er waren geen kosten aan verbonden,Lex nam die voor zijn rekening.Ook de garage wordt bedankt voor de snelle reparatie,onze APK-keuring was toen snel gebeurd.Wij weten nu dat Lex zich aan zijn woord houdt om zijn klanten tevreden te stellen.Bedankt Lex en de mooie garage die pas geopend was ook bedankt!Service is er bij Lebo zeker hoor!GroetenLeny en Wim uit Uithoorn