Beoordelingen

 

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
 

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
Kees Kees schreef op december 31, 2010 om 12:34 pm
We waren het niet van plan, tenminste nog niet, om onze ouwe trouwe Hymer in te ruilen voor een nieuwere luxere Flair. Maar nadat we bij Lebo waren geweest en dat als heel prettig hadden ervaren, hebben we toch besloten om de Flair te kopen. We hebben er zeker geen spijt van, want Lex zorgde ervoor dat de wagen helemaal naar ons zin werd gemaakt en dat alles piek fijn in orde was toen we er 2 weken mee weg gingen om alles uit te proberen. De service is super en houdt zeker niet op bij de voordeur als er eenmaal betaald is. Ons idee Lebo is een aanrader.
Even geduld...