Beoordelingen

 

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
 

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
Laas en Anja Laas en Anja schreef op december 5, 2010 om 9:59 pm
Op onze speurtocht naar een goede en voor ons geschikte camper kwamen ook wij bij Lebo in Meerkerk terecht. Zodra we daar binnenkwamen kregen we meteen een goed en vertrouwd gevoel. En we vonden ook meteen nog eens de door ons gezochte camper! Lebo geeft standaard geen garantie voor de scherpe vraag-prijzen welke zij hanteren, vertelde Lex. Haha!   Maar wel een SUPER-GOEIE SERVICE! Nog nooit zoiets meegemaakt: kleine mankementjes - ( niet vreemd bij een tweedehands camper )- die we op onze eerste reis naar Portugal tegenkwamen, werden toch na terugkeer DIREKT en GRATIS verholpen. Met natuurlijk een lekkere bak koffie en jouw gezelligheid. Lex, bij het programma Radar regent het van de klachten over verschillende camper-bedrijven ( gelukkig niet over jou) , maar wij gaan jou opgeven voor de WARME DOUCHE! Petje af! Hartelijke campergroeten van Laas en Anja.
Even geduld...