Na heel wat zoeken op internet kwamen we bij Lebo campers terecht in Meerkerk en daar vonden we onze ideale camper.We werden prettig ontvangen met cake en koffie.De afspraken kwam men naderhand keurig na want het was toen een hele drukke tijd bij Lebo en de buitenkant werd in Oktober alsn�g schoongemaakt en in de was gezet. Hij was als nieuw toen we hem kwamen ophalen en het was zelfs gratis zelfs nog na al die maanden want : Beloofd was Beloofd!Ook het wegbrengen naar het Trein-station Arkel was geen enkel probleem.Har telijk bedankt Lex en medewerkers!Groetjes Johan en Corry.