Hallo,
Hierbij een bedankje voor al jullie goede zorgen en Service in de 9 maanden dat wij nu de Camper in ons bezit hebben.
Zoals jullie weten gebruiken wij de Camper in de tijd dat wij niet in Thailand verblijven.
Wij verkopen in Thailand zelf motorfietsen en weten dus dat Service het allerbelangrijkste is wat een ondernemer kan geven!
Super!
Succes met de verkoop en tot de volgende keer!
Groetjes,
Frank & Chanita
: http://www.chorakemotorcycles.tk