Beoordelingen

 

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
 

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
Henk en Hannie Henk en Hannie schreef op november 8, 2010 om 7:55 pm
Hoi Lex, We willen je even laten weten dat we heel tevreden zijn met onze camper Frankia Bavaria,omdat we hem snel wilde hebben voor de vacantie waren er nog wat kleinigheidjes aan,maar even een belletje naar Lex en alles komt in orde. We kunnen niet anders zeggen dan toppie. Dus we zullen dan ook iedereen adviseren om bij Lebo langs te gaan,de koffie staat in ieder geval altijd klaar. Bedankt voor de goede service Groetjes Henk en Hannie uit Oijen
Even geduld...