Hoi Lex, We willen je even laten weten dat we heel tevreden zijn met onze camper Frankia Bavaria,omdat we hem snel wilde hebben voor de vacantie waren er nog wat kleinigheidjes aan,maar even een belletje naar Lex en alles komt in orde. We kunnen niet anders zeggen dan toppie. Dus we zullen dan ook iedereen adviseren om bij Lebo langs te gaan,de koffie staat in ieder geval altijd klaar. Bedankt voor de goede service Groetjes Henk en Hannie uit Oijen