Vorig jaar oktober hebben wij onze camper gekocht bij Lex en nu eindelijk pas een reactie onzerzijds. We kwamen vorig jaar alleen maar "kijken" en gingen weg met een camper. Direct een weekje weg om het uit te proberen en toen bleek de huishoudaccu niet goed op te laden. Terug in Nederland langs Lex en geen probleem, nieuwe accu. In het voorjaar weer drie weken weggeweest en deze zomer onze eerste echte lange rit naar de NoordKaap. We waren op de een of andere manier onze tankdop van de watertank kwijt en we kwamen toch langs Meerkerk dus even langs Lex. Geen probleem hij toverde gewoon een andere te voorschijn en wenste ons een fijne vakantie!! En die hebben we gehad, zonder problemen. Wij genieten van onze Dethleffs en de service van Lex.