Na 30 jaar kamperen met de tent gingen we dit jaar over op een camper....gekocht bij LEBO. Drie weken geleden gingen we dan op weg naar Frankrijk voor onze eerste campervakantie. Diep in Frankrijk bleek onze camper problemen te hebben; lekkage aan het dak rondom het ventilatierooster. Dat werd dus slapen met teiltjes, bekertjes en badlakens op onze buiken.....nachten van heimwee naar onze trouwe tent, die ons op dat gebied nooit in de steek had gelaten. Gelukkig staat LEBO garant voor de reperatie en hopen we onze volgende vakantie iets relaxer te kunnen pitten.
Voor de rest bevalt onze camper prima en voelt het goed dat we als 'camperleken' altijd weer kunnen terugvallen op LE(lex)BO
Wim en Lia Colijn