Beoordelingen

 

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
 

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
Lia en Wim Colijn Lia en Wim Colijn schreef op juli 23, 2010 om 9:29 pm
Na 30 jaar kamperen met de tent gingen we dit jaar over op een camper....gekocht bij LEBO. Drie weken geleden gingen we dan op weg naar Frankrijk voor onze eerste campervakantie. Diep in Frankrijk bleek onze camper problemen te hebben; lekkage aan het dak rondom het ventilatierooster. Dat werd dus slapen met teiltjes, bekertjes en badlakens op onze buiken.....nachten van heimwee naar onze trouwe tent, die ons op dat gebied nooit in de steek had gelaten. Gelukkig staat LEBO garant voor de reperatie en hopen we onze volgende vakantie iets relaxer te kunnen pitten. Voor de rest bevalt onze camper prima en voelt het goed dat we als 'camperleken' altijd weer kunnen terugvallen op LE(lex)BO Wim en Lia Colijn
Even geduld...