Beste Lex, Ik had bij U een camper willen kopen van ongeveer 30000 euro, mits ik een hele goede inruilprijs voor mijn camper zou krijgen. De inruilprijs was mijns inziens echter zo laag, dat ik vermoed dat de Goede service die U verleend, door de mensen zelf word betaald. Groeten ruud.