In november, na de nodige kopjes koffie, een camper gekocht bij Lebo. Lekker een weekendje weg nog voor de winter en daarna braaf de tips van Lex opgevolgd wat betreft de watertanks.
Toen we na de winter weer gingen rijden, kwam er nergens water uit de leidingen! Lex is wel 2 uur bezig geweest om te kijken hoe dit kon. Helemaal gratis! En weer met koffie.
In mei bleek de koelkast kapot, maar ja, u weet hoe dat gaat, dat komt nog wel een keer. Tot we 4 dagen voor de vakantie ineens aan de koelkast dachten. We gingen dinsdag middag naar Lex, kregen meteen weer koffie, terwijl hij even ging bellen. Een half uur later werd de camper opgehaald en de volgende dag konden we hem weer halen. Het was gratis. Service, zei Lex. 2 kilometer van Lebo vandaan werd de spiegel eraf gereden! Weer terug naar Meerkerk. En weer koffie. Een nieuwe spiegel voor vrijdag was niet meer te doen, maar Lex had wel een idee. Een spiegel van een camper die hij nog had staan werd erafgehaald en op onze camper gemonteerd. En weer gratis.
Langzaamaan beginnen we toch te twijfelen, zou Lex dit allemaal speciaal regelen om te laten zien hoe goed zijn service is....?
Nou Lex, dan mag je nu wel stoppen, want we weten het nu, je service is super. En maak je geen zorgen, wij maken wel reclame voor je!!
Luc en Jannie