Wij zijn erg blij met onze nieuwe camper welke we bij jullie gekocht hebben en zijn gelijk zijn er mee weg gegaan en hebben er erg genoten ...En de service is (tot nu toe) erg goed. De werking van de camper werdt ons goed uitgelegd en de aflevering was prima. We zijn nu ook camper fan en hopen dat nog op dat heel lang te mogen zijn.Fam. Leopold