Beoordelingen

 

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
 

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
Kees en Mia de Winter Kees en Mia de Winter schreef op mei 7, 2010 om 6:25 pm
Hallo beste mensen, wij hebben een camper gekocht bij Lex en een caravan ingruild er stond een advertentie camper te koop z.g.a.n. Ik dacht dat kan niet ( hij is 12 jaar oud), maar ik in de auto en rijden zaterdag's om 3 uur gaan kijken en ja hoor ik zeg tegen Mia ( mijn vrouw) daar staat hij en het was hem. Echt nog ook keurig ding en gekocht, ander weekend er vandoor naar Nieuw -Bergen (keurige plaats) toen naar Kleve Duitsland (ook keurige camperplaats) Tot nog toe geen een gebrek tegen gekomen rijd goed.15 mei gaan we naar Giethoorn nog een keer proefdraaien en daar na door, zit in de VUT dus hoef ik niet gelijk naar huis.De collega's van Lex zijn ook heel aardig hoor, zij doen alles om het je zo goed mogelijk naar je zin te maken.Veel geluk Lex en als we een andere kopen als de boot verkocht is komen wij zeker weer terug!Groetjes Kees en Mia de Winter Etten-leur
Even geduld...