Beoordelingen

 

 
 
 
 
 
 
 
181 berichten.
KD de Vos KD de Vos schreef op november 3, 2015 om 9:07 am
Begin 2015 hebben we een buscamper gekocht bij Lebo. Na wat onderhandelen over de prijs, waren we het snel eens. Afgesproken was de camper te kopen z�nder garantie, maar dan wel met een grote beurt en een volledige camper check. En daar ging het dus niet helemaal goed, de koelkast deed het niet op gas, het gekraak in het keukenblok was niet verholpen. Een rolgordijn deed het niet goed, de gaspitten waren vervuild. Maar verder was het goed. Bij de eerste reis bleek echter de waterkraan in het keukenblok te lekken, vervolgens kwam bij een zware regenbui water in een stekkertje van het gasklephuis, met gevolg de motor stopte er mee. Bij nader onderzoek bleken de wielen niet los geweest bij de grote beurt, dus waren de remmen waarschijnlijk ook niet gecontroleerd. Het ergste was wel de lekkage van het brandstoffilterhuis op de autobaan in Duitsland in de file. Het brandstoffilter was bij de grote beurt niet vervangen, en was nu pikzwart. De druk was zo hoog opgelopen dat de diesel uit het deksel van het brandstoffilterhuis naar buiten spoot. Na veel ellende een nieuw brandstoffilter gemonteerd waarna het probleem was opgelost. De vraag is, wat had garage nog meer niet gedaan bij de grote beurt. Aan Lex Boom ligt het niet, hij heeft voor bovenstaand een ruime vergoeding aan ons overgemaakt.....Hulde.... We zouden zo weer een camper kopen bij Lebo.
Mineur Mineur schreef op oktober 31, 2015 om 10:36 am
Wij kochten in 2013 een fijne camper die we wilden laten tunen. Op advies van de heer Boom kochten wij bij hem een kastje daarvoor. Helaas veranderde onze camper in een stoomlocomotief en het verbruik ging drastisch omhoog. Daarna stelde hij voor om op zijn kosten dan  het softwarematig te laten doen, dit had helaas nog steeds roetvorming tot gevolg.Wat de specialist en de garage bleef verbazen ondanks diverse softwareaanpassingen. Daarop betaalde de heer Boom ons verleden week het destijds initieel geinvesteerde geld gewoon terug. Waarlijk klasse : CHAPAU!!!!!
Ben Blaauw Ben Blaauw schreef op oktober 25, 2015 om 1:53 pm
Half september 2015 neuzen op de site van Lebo. Afgereisd en onze Chausson camper ingeruild op een mooie Dethleffs Esprit 714 RT met alles erop en aan met o.a. onze wens nl. 2 enkele bedden. Lex Boom komt op mij en mijn echtgenote betrouwbaar en eerlijk over. Wij hebben er een goed gevoel over. De camper hebben we een dag of 3 op de boerencamping in Meerkerk uit geprobeerd en dat was een feestje. Tot half maart in de stalling en dan erop uit
Pronk Pronk schreef op oktober 7, 2015 om 2:49 pm
Na jarenlang van onze caravan genoten te hebben, waren wij toe aan de overstap naar een camper. We wilden wat meer gaan trekken na onze pensioenleeftijd. We dachten 1 a 2 jaar uit te trekken voor de aanschaf. Tijdens onze zomervakantie in Nederland dit jaar hebben we ons alvast georienteerd op internet en bij enkele camper dealers. We zagen nog niet de camper waar we het 100% goede gevoel bij hadden. Dan maar rustig het komende jaar verder kijken. Tot we plots toch op een camper site tegen een advertentie aanliepen van een Konings Pathfinder (nooit van gehoord). Dat goede gevoel was er nu direct wel qua uitstraling, indeling en inrichting, leeftijd en aantal gereden km's. Na een zoektocht op internet over de bouwer en kwaliteit van het merk (sober wat betreft look, degelijk voor het leven) vervolgens onderzoek gedaan naar de aanbieder van de camper: Lebo Campers. Naast het goede gevoel over de camper zelf (garantie , keuring) is er immers nog dat andere belangrijke gevoel: de persoon met wie je in zee gaat en de relatie na aankoop. Een insider in de camper wereld merkte eens op dat ze geen van allen deugen. Zwart-wit natuurlijk, maar toch... Hoe kom je er dan achter of je de juiste treft. Bij de inkijk in de site van Lebo valt -naast de mooie beelden van de campers- meteen het commentaar in het gastenboek op: ronduit positief. Je kunt zeggen, dat is op de eigen site en het kan dus gestuurd worden. Gezien het aantal, de verscheidenheid, afkomst en tijdsperiode van de reacties kwamen deze bij ons authentiek over. Dus als volgende stap snel op bezoek bij de eigenaar zelf en zijn bedrijf. Drie uur lang hebben wij de heer Lex Boom voor ons zelf gehad met onze vragen en nieuwsgierigheden en hij bleef even geduldig en enthousiast als in het eerste kwartier. De aanvankelijke indruk werd alleen maar versterkt. Dezelfde dag (inmiddels middag) werd de koop rondgemaakt, waarbij wij voor onze mooie caravan een evenzo mooie inruilprijs kregen. Eind augustus de camper opgehaald. Tot onze verbazing vier nieuwe banden (wel door de APK, maar volgens het vaste garagebedrijf, waar de campers worden gekeurd en technisch rijklaar gemaakt, wel volgend jaar aan de beurt) en een fonkelnieuwe fietsendrager met liftsysteem (Lex Boon had ons per abuis geinformeerd dat de oorspronkelijke fietsendrager een lift had). Lex Boon communiceert met de kaarten open op tafel. Zo krijg je afschrift van de rekeningen van het garagebedrijf over de verrichte werkzaamheden en komt hij afspraken na. De camper meteen drie weken lang op een camping in Drenthe uitgeprobeerd, waar we al geboekt hadden. De motor zoemt geweldig en alles in de camper werkt goed. Een enkel aandachtspunt wordt na de winterslaap nog nagekeken, voor de eerste echte tocht over de grens. Advies van het wat lang uitgevallen verhaal: trek erop uit richting Meerkerk en oordeel zelf. Groet van Jeanette en Wim."
Ferdinand Schellinkhout Ferdinand Schellinkhout schreef op oktober 5, 2015 om 6:26 pm
Via Marktplaats werd een mooie buscamper gevonden van het type Karmann. Onderhandelt over inruil en de koop werd gesloten. De airco van de auto werd vernieuwd en de vakantie kon beginnen.  Op de eerste dag van de vakantie ontdekte ik een scheur in de achterdeur veroorzaakt door de fietsendrager. Foto doorgemaild naar Lex, even gebeld en afgesproken na de vakantie terug te komen. Begin september langs gereden en Lex zou het bekijken en zoeken naar een oplossing. Die werd gevonden, de schade aan de deur werd hersteld en Lex vond een prima oplossing om ook in de toekomst met fietsendrager en fietsen op vakantie te kunnen. Na overleg een keurige verdeling van de kosten overeengekomen zodat Lex en ik daar beiden een goed gevoel aan overhielden. Kort gezegd een fijn bedrijf, servicegericht en afspraak is afspraak! De kleine mankementjes in de camper werden onder de noemer "service" ook nog even verholpen.
peter van asten peter van asten schreef op oktober 1, 2015 om 3:49 pm
Beste Lex, Samen met garage Bikker (Noordeloos) is mijn probleem met de reparatie en inbouw van satelliet schotel naar volle tevredenheid opgelost. Ook dit nog meer dan een jaar na aankoop van mijn camper.Goede service en daarvoor mijn dank. Groeten uit Schijndel.
Mineur Mineur schreef op september 15, 2015 om 4:52 pm
Dag heer Boom, Onze aankoop is tot volle tevredenheid geschied en alle afspraken zijn correct door u opgevolgd. Zelfs het probleem met de Tuning werd op uw kosten opgelost, waarbij bij deze nogmaals mijn dank.Met vriendelijke groet, Fam. Mineur
E. Lafleur E. Lafleur schreef op september 10, 2015 om 7:12 pm
Na een aantal keren huren wilden we toch de vrijheid van een eigen camper. Door de ervaring met met huren hadden we een bepaalde voorkeur voor de indeling gekregen. Na wat googelen kwamen wij bij Lebo Campers terecht. Daar stonden liefst 3 campers met onze voorkeursindeling. Mede door de positieve recensies in het gastenboek hebben wij de verre rit naar Meerkerk gemaakt. Wij hebben er eentje uitgezocht en deze nog tegen zeer betaalbare prijs van opties laten voorzien. Na een paar seizoenen met veel plezier genoten te hebben van onze nieuwe aanwinst, kwamen toch een paar zaken naar boven die we wat minder praktisch vonden. Wij waren in Franrijk op een camping met een goed wifi netwerk en dachten laten we eens op de site van Lebo Campers kijken. En waarachtig, Lex had een grijze Hymer staan, die ons paste als een maatpak. Meteen een mailtje richting Lex Boom: zodra we terug zijn komen wij kijken! En...liefst niet verkopen! Zo gezegd zo gedaan. We waren meteen verkocht toen wij er echt in zaten. Extra's waren dit keer niet nodig, want deze camper was al voorzien van alle opties. Toen we de camper gingen ophalen, had Lex tot onze verassing de accu's vervangen door nieuwe en werd de airco ook nog even opnieuw (bij)gevuld. En dit alles zonder extra kosten! Dit voorjaar hebben wij bij Lex de APK weer laten doen en aantal dingetjes die wij zelf graag nog gedaan wilden hebben, laten verzorgen. Hierbij toonde zich Lex ook weer heel coulant door spontaan een deel van de kosten voor zijn rekening te nemen! Lebo Campers is een bedrijf waar de klant koning blijft. Uit interesse volgen wij nog steeds regelmatig het aanbod van Lebo Campers. Ook nu staan er weer een aantal hele mooie op de site, "jammer" dat wij eigenlijk al goed voorzien zijn. Anders wisten wij het wel. Op naar Meerkerk!!!
Jan Geers Jan Geers schreef op augustus 20, 2015 om 12:20 am
Gister en eergister 18 en 19-08-2015 bij Lebo (LEX) naar een camper wezen kijken en we waren verkocht er stond voor ons een Hymer Tramp 1998 veel extra Accessoires wel met veel km op de Teller maar zo`n 2.5 TDI kan lang mee met onze keuze indeling 3 luxe Draai stoelen en LAAG VAST BED het kost wat ruimte maar wij worden ook wat ouder 72 en 73 en hebben (Hadden) een integraal Hymer 584 met Hefbed die we in konden ruilen wij kenden het bedrijf LEBO al wat langer en na een paar kopjes koffie en wat bijpraten was het beklonken we hadden allebei er een goed gevoel over Lex bedankt voor het prima gesprek en uiteraard de prima service die we eigenlijk al kende van de vorige keren verder Succes met het bedrijf
Familie Bogers Familie Bogers schreef op juni 22, 2015 om 9:33 pm
Beste Lex, Inmiddels hebben we 2 reizen gemaakt en ik wil je toch even laten weten dat wij echt de juiste keuze gemaakt hebben en dat je ons een fijne camper hebt verkocht. nogmaals bedankt, Cor en Hetty Bogers, hobby 2012...
Fam Vooghden Fam Vooghden schreef op maart 30, 2015 om 8:57 am
Wij hebben in het najaar 2014 een camper gekocht bij Lebo. Alle noodzakelijke reparaties waren verricht voor de aflevering tijdens de campercontrole dus en wij op pad voor een paar probeer weekendjes. Bleken voor �nze verzekering de banden te oud, maar niet voor de nieuwe APK-keuring, toch geen probleem maar samen in goede harmonie opgelost. Tijdens de weekendjes komen er altijd wel een baal-puntje boven drijven zoals een koelkast die op 12 volt niet meer werkte. Na overleg met Lex is de camper afgelopen week in behandeling geweest. Alles gerepareerd en opnieuw uitgelegd.Kosten? .....G��n! G��n afleverkosten, g��n garantie, het is even wennen maar wat ons betreft: Prima hoor!
A. Korporaal A. Korporaal schreef op oktober 2, 2014 om 9:17 pm
Wij kochten bij Lebo een Hymer T-574. Na de inruil besproken te hebben en er een nachtje geslapen te hebben, maakten we de deal rond en we wisten vantevoren voor d�ze prijs: Geen Garantie.... Op de camper zaten wat stickers die Lex er bij wijze van service vanaf haalde. (TOP!) Na een week of twee konden we de camper, met een verse APK, ophalen. De camper stond te glimmen! Alles was aangesloten en werd gedemonstreerd en werkte ook prima. Behalve de keukenkraan, die lekte iets. Om ons niet te laten wachten werd uit onze n�t ingeruilde camper even een kraan gehaald en over gezet. Opgelost! Op weg naar huis zag ik dat de motor rookte. Sneller dan 100 rijden ging ook niet. De volgende dag met Lex gebeld. Breng maar langs! Lex heeft de motor bij de garage laten nazien en deze garage melde dat de motor prima in orde was. Nadat wij de camper weer opgehaald hadden zijn we naar de Ardennen gegaan. Roken! En ook veel minder geen trekkracht. @&�$��!!! Nog eens aan toe! En nu? Heb ik me daar een zepert aan mijn broek?? En ik heb afgesproken geen Garantie!!Om zeker te weten wat er aan de hand was, heb ik zelf de motor op een vermogensbank laten testen. En wat bleek? Van de oorspronkelijk 122PK waren er een aantal verdwenen?? Wij hebben direct Lex gebeld, ... Breng hem maar langs! Nu hadden we met Lex afgesproken dat hij dus voor deze prijs geen enkele garantie gaf maar als er toch wat zou zijn dan werd er altijd naar gekeken. Ja, ja, eerst zien!! Grondiger onderzoek bij Lex zijn garage leerde dat toch de brandstof pomp versleten was en de verstuivers hierdoor ook kapot waren gegaan. Lex heeft toch alles kosteloos in orde laten maken en heeft de motor weer op een vermogensbank laten testen. Nu loopt de motor prima en heeft hij in het rondje Scandinavi� geen verkeerde tik gegeven. Ik moet zeggen dat Lex Boom van Lebo doet wat hij zegt en we zijn heel tevreden over de service! En wat doe ik een week geleden? Ik tik met het achterlicht tegen een boom. Stuk natuurlijk! Waar haal ik nu dan een ander achterlicht vandaan? We mailen naar Lex. Hij heeft, toeval of niet, exact het goede achterlicht in huis!! Wat ik er voor heb moeten betalen?? NIETS! Kom maar gewoon halen, maar dan wel graag een stukje in mijn gasten boek schrijven. Positief of negatief. Wat ik wil.... Dus bij deze.......Lex Boom: Een man een man, een woord een woord!
Fam Opheij Fam Opheij schreef op juli 17, 2014 om 7:52 pm
Vandaag de camper opgehaald alles was zoals afgesproken We kregen er alles bij wat beloofd was Vriendelijk ontvangen door Lex Boom eigenaar van Lebo Met koffie en fris zelfs het hondje werd niet vergeten die kreeg als eerste een bak water Een prima adres als je een camper wilt aanschaffen Ook hele goede uitleg hoe alles werkt Hij neemt echt tijd voor je, je kan hem alles vragen Fam Opheij uit Aalten
Fons en Diny uit Oss Fons en Diny uit Oss schreef op juli 9, 2014 om 12:30 pm
Ruim een half jaar geleden hebben wij onze camper gekocht. Er waren enkele dingen niet naar onze zin , maar dat is naar tevredenheid opgelost. Tijdens onze vakantie ontdekten we een mankement. Lebo gebeld en we konden de camper brengen voor reparatie. Na een paar dagen weer opgehaald, het was keurig gerepareerd. Betalen hoefde we dit keer niet, terwijl we toch zonder garantie hadden gekocht ! Tijdens een lekker kopje koffie nog een gezellig praatje gemaakt. Dus onze conclusie is : Bij Lebo ben je aan het goede adres als je een camper wilt aanschaffen.
A.Prins A.Prins schreef op april 28, 2014 om 4:22 pm
Aan alle lezers van dit gastenboek. Vorig jaar heb ik bij Fa. Lebo een camper gekocht. Er werd een lijst opgemaakt van alle kleine en grotere gebreken die ter plekke werden geconstateerd. Dit is allemaal tot volle tevredenheid opgelost. Helaas kon de camper daarna maar zeer kort worden gebruikt, door ziekte van mijn vrouw. Dit voorjaar heb ik een APK laten verrichten en tot mij grote schrik waren er serieuze problemen met de achterremmen. Dit heb ik in de FIAT garage laten herstellen. Maar toch bleef het een beetje knagen. Ik heb daarop Lex aangeschreven, die mij vertelde dat het beslist beter was geweest om EERST hem in te lichten. maar het leed was reeds geschied. Echter, Lex bood t�ch spontaan een vergoeding aan. Ik vind dat een uniek gebaar en voor mij heeft hij hiermee een "zeer warme douche" verdiend. Ik ben dus zeer tevreden met de nazorg. In zijn bedrijf is de klant koning. Ik beveel zijn bedrijf daarom bij iedereen aan. FANTASTISCH Arie en Rita Prins
Frans Schuurmans Frans Schuurmans schreef op april 8, 2014 om 1:36 pm
Vorig jaar november hebben we bij Lebo onze camper ingeruild tegen een camper met automaat. We zijn keurig en deskundig geholpen, en ook nu is de service zeer okee. We zijn erg tevreden, bedankt daarvoor... Frans en Mia Schuurmans
Guido Guido schreef op april 5, 2014 om 9:31 pm
Na een gastvrij onthaal met koffie en cake. De caravan bekeken en diverse onderdelen uitgelegd gekregen. Oplossingen voor kleine mankementen besproken. uiteindelijk de caravan gekocht. Maandag even ophalen. tot zover bedankt
Aarnout en Diny, Veenendaal Aarnout en Diny, Veenendaal schreef op maart 9, 2014 om 8:35 pm
Half november van het vorige jaar kregen we onze eerste camper, een B�rstner geleverd. Opvallend was de hoeveelheid tijd die Lex besteedde aan de aflevering. Alles werd zeer grondig uitgelegd en we begrepen zelfs  de onwillige TV en Automatische Satellietschotel toen we na een uur of 5 het bedrijf verlieten Na een paar dagen gebeld dat er iets aan een dakluik mankeerde en we kregen het advies een lijstje aandachtspunten te maken en in het vroege voorjaar de camper te komen brengen, als het tenminste zo lang kon wachten. En dat kon! We hebben de camper ruim een week geleden gebracht en het lijstje doorgelopen. De werking van kachel en andere zaken werd nog eens een keer uitgelegd en we kregen de toezegging dat de andere punten tot tevredenheid opgelost zouden worden. Afgelopen zaterdag hebben we de camper weer opgehaald en we werden weer hartelijk ontvangen. We waren zeer tevreden over het resultaat en natuurlijk ook met de mededeling, dat de beurs gesloten kon blijven! Want de bevestiging van het reservewiel en de gewenste waterweringsstrip bleken onder service te vallen. Om een lang verhaal kort te houden: JA, we zijn zeer tevreden over de prettige contacten en de verleende service en we zouden weer bij Lex kopen en het bedrijf zeker aanbevelen bij familie en vrienden
Penhoat Penhoat schreef op februari 23, 2014 om 12:36 am
weer superservice gehad vandaag. Een van onze accu's ging tijdens de vakantie kapot. We hadden deze pas gekocht bij Lebo. Het waren tweedehands accu's. Als ze niet goed waren, zouden we andere krijgen. Vandaag dus een nieuwe gehad, gewoon omgeruild. Fantastisch.
Fam v/d Hoff Fam v/d Hoff schreef op februari 11, 2014 om 7:44 pm
Onze 1e kennismaking met Lebo Campers was koffie met koek. Na alle campers bekeken te hebben vonden wij onze Hobby 690 GES. En achteraf fantastische service van Lex. Na 2 maanden nieuwe accu's gratis geplaatst. En zelfs na 1,5 jaar gratis nog een nieuwe accu-lader gekregen ( moesten we wel een stukje in dit gastenboek schrijven....)Met problemen na de aankoop altijd eerst Lex even bellen en dan wordt het perfect opgelost. Bedankt Lex. Fam v/d Hoff