Beoordelingen

 

 
 
 
 
 
 
 
181 berichten.
Jnm van pelt Jnm van pelt schreef op november 17, 2013 om 3:42 pm
Wij Fam. Van pelt hebben ook een camper gekocht bij Lebo campers na een Giga miskoop bij een andere dealer.Wij zijn hier w�l zeer goed geholpen en hebben nu een camper voor een mooie prijs,die wel geheel in orde is.Bedenk je dus eerst goed ,voor dat je naar n�g goedkoper gaat zoeken,,dat is dus vaak duuuuur-koop!!Ze stunten elders vaak maar aan, maar bij mankementen is men niet thuis.Wij hopen op een fijne vakantie en we weten zeker als er wat is dat Lebo campers het wel gaat oplossen .Dus denk goed na en ga eens kijken bij lebo campers,niet duur en w�l goed!Fam. Van pelt , Breda
P.v. Driel P.v. Driel schreef op oktober 30, 2013 om 11:39 am
Wij hebben in  2013 bij Lex [Lebo Campers] een bus camper gekocht die wel al behoorlijk aan de jaren was maar op advies en vertrouwen in Lex hebben wij het aan gedurfd. Wij zijn heel goed geholpen en de afhandeling verliep ook heel goed. Helaas was de ontsteking van de koelkast overleden maar dat kan natuurlijk altijd gebeuren. Voor ons was Lebo Campers  tot nu toe zeker een aanrader. Alle lof dus voor Lebo Campers.Groet Peter.
Camperplaats IndeVerte Camperplaats IndeVerte schreef op oktober 21, 2013 om 10:45 am
Camperplaats IndeVerte Lottum Limburg zeer snel bereikbaar vanaf de A73 Een speciale camper-pleisterplaats / camperpark midden in de natuur van Horst aan de Maas. Toplocatie voor rondreizende, of vakantievierende camperbezitters die uitzicht en rust willen. Voordelige vakantie of kort bezoek IndeVerte, ook zeer geschikt voor de recreant camperaar die normaal op een dure reguliere camping staat. U bent hier niet gebonden aan het aantal dagen. Ruimte voor recreatie Grote plekken en vele km�s uitzicht, geen wegen. Je loopt zo vanaf uw standplaats zo het bos in. Luxe sanitair, douches, wc en informatieruimte met vloerverwarming. http://www.indeverte.nl : http://www.indeverte.nl
CPH CPH schreef op oktober 18, 2013 om 4:14 pm
Dit berichtje is niet voor Lex, want die kent mijn visie al. Beste mensen, Wij, mijn vrouw en ik, besloten opnieuw een camper te kopen. Sedert begin jaren 90 hebben we er 4 gehad met tussenpozen. Zo gezegd, zo gedaan. Er waren echter bijzondere wensen waarvan de belangrijkste was dat het een automaat zou zijn. Omdat die niet zo dik gezaaid zijn, begon ik met google om te zien waar er in de buurt een dergelijke camper verkocht werd. Tot mijn verrassing was er binnen een straal van15 km. van onze woonplaats een bedrijf die er meerdere had staan. Ik heb toen ook een vluchtige blik in dit Gasten-boekje geworpen. De berichtjes stonden mij wel aan. We waren niet de enige om te kijken. We hadden al snel onze favoriete camper gevonden en terwijl wij aan het bezichtigen waren kwam Lex zich voorstellen. We vertelden hem wat we zochten en wat we nog aan extra verlangens hadden en zijn duidelijke antwoorden en gericht meedenken lagen ons wel. Duidelijkheid over garantie was er ook. Dus geen. Dat kwam mij niet onbekend voor omdat ik daarover had gelezen in het Gasten-boekje. Maar de wijze van communiceren stond mij aan. Bovendien vonden wij de camper niet duur. Scherp geprijsd. We kregen ook het gevoel dat we met een verkoper te doen hadden die voor het zetten van een handtekening tot koop en daarna wel dezelfde zou zijn. Dat maak je niet vaak mee. Wij hebben nogal eens ervaren (ook als het gaat om een luxe auto) dat er voor de koop met alle winden mee wordt gedraaid. Zodra je later terugkwam en je rechten wilde doen gelden op grond van de garantiebepalingen men probeerde er onderuit te komen of in te willigen met een behoorlijke bijbetaling. Dat lijkt voor mij ook een garantie tot aan de deur. Er viel ons nog wat op. Lex verstond de kunst om aan alle kopers/kijkers op het terrein evenveel aandacht te schenken en ook nog te voorzien van drinken. Dat heb ik weleens anders gezien. De camper en de wijze waarop we nadere afspraken konden maken, deden ons besluiten met Lex in zee te gaan. De voorzieningen die wij ook nog wilden werden voor een schappelijke prijs meegenomen en binnen de termijn die was afgesproken voor de aflevering konden wij de camper halen. Alles keurig in orde. We konden begin juni op stap. Tijdens de rit ontdekten we nog enkele dingen die aangepast konden worden. Dat zijn van die zaken die je alleen maar in de praktijk kunt tegenkomen en niet bij de aankoop. We schreven die op. Na thuiskomst van een fijne reis heb ik Lex gebeld en gevraagd nog enkele zaken te realiseren. Dat ging heel soepel, deels voor onze kosten en deels nam hij het voor zijn rekening. In juli/augustus maakten wij nog een reis en daarbij was ik wat minder fortuinlijk met het rijden. Niks ernstigs maar het moest wel worden gerepareerd. Ook daar was veel medewerking van Lex zijn kant. Hij heeft daar qua tijd meer uren in gestoken dan in rekening werden gebracht en waarbij ik netjes van de voortgang op de hoogte werd gehouden. Na deze belevenissen realiseerde ik me het begin van onze kontakten, het lezen van dit Gasten-boekje en de ondertussen opgedane ervaringen. Ik begreep dat ik ditmaal heel veel meer had gekregen dan bij de aanschaf van de vorige campers. Ik heb veel meer gekregen dan garantie. Er was vertrouwen over en weer. En dat is meer dan waargemaakt in de praktijk. Ik wil de lezer adviseren om bij het bekijken van een camper en/of bij de mogelijke aanschaf daarvan toch eens een bezoekje te brengen aan Lebo. Het schaadt nooit. Ik neem aan dat u ook geen dief van eigen portemonnee wilt zijn en niet te moeten vechten voor uw rechten (dat kost veel onnodige energie). Met vertrouwen over en weer krijgt u veel meer voor minder. Ik wens u, als camperaar, veel plezier toe. Een hartelijke groet, CPH
Fam.schotanus Fam.schotanus schreef op oktober 2, 2013 om 10:36 pm
Betrouwbare Camperzaak.Als u een camper wilt kopen kunt zeker goed bij Lebo terecht,bij eventule problemen is Lex zeer behulpzaam en komt alle gemaakte afspraken netjes na zoals het hoort.
Familie van Pelt Familie van Pelt schreef op september 21, 2013 om 2:24 pm
Wij zijn zeer tevreden over Lebo campers.Gebruikte luifel tegen redelijke prijs gekocht , en er werd zelfs (gratis) 1,5 uur mee geholpen,dus geen extra kosten voor ons.Dus als we ooit een nieuwe camper zouden willen, gaan we als 1e eens bij Lebo kijken!Groeten Fam. Van pelt
Ton van Anraad Ton van Anraad schreef op augustus 19, 2013 om 10:40 am
Aankoop Laika camper X696R uit bouwjaar 2008 Omdat wij, bij de aankoop/aftersales van onze eerste camper, een serie erg nare ervaringen hebben gehad, waren wij volledig ons vertrouwen in deze branche kwijt. Ook het starten van een juridische procedure is niet echt onze hobby. Gelukkig is het goede gevoel van vakantievieren met een camper (campervirus) onverminderd gebleven en omdat onze camper net niet voldoende aan onze wensen voldeed was het dilemma geboren. Wat was wijsheid? We konden ons laten leiden door onze slechte ervaring of nog een keer de gok van een aankoop wagen. Kortom: Goede raad was duur! Als eerste stap zijn we, door schade en schande wijzer, de diverse fora afgegaan en al snel kwamen we bij een bedrijf terecht waar zeer goede recensies over zijn geschreven. Natuurlijk kan het altijd zo zijn dat het desbetreffende bedrijf zelf de recensies organiseert maar gezien de diversietijd van de reacties leek ons dat sterk. De firma waar ik het over heb is de firma "Lebo campers in Meerkerk�. Nadat wij telefonisch met Lex (eigenaar) een eerste orienterend gesprek hadden gevoerd zijn wij voor een vervolgbespreking naar Lebo campers in Meerkerk gereden. Onze interesse ging uit naar een Laika camper die Lex te koop aanbood. Wat ons gelijk opviel is de menselijke maat van zijn bedrijf. Niet te groot en Lex is heel zorgvuldig in zijn relatieopbouw. Hij is ook direct duidelijk over wat wel en niet binnen de onderhandeling past en hij is heel ontspannen over het aankoopproces. Geen enkele druk maar wel een ondersteunende houding. (Woorden van Lex: Ga nu lekker naar huis en ik hoor volgende week wel of u er verder mee wilt gaan.) Hij geeft je alle vrijheid om de camper te onderzoeken, een flinke testrit te maken en ook de keuring was geen enkel probleem. Vooraf was hij heel transparant over het feit dat de zaken die bij de keuring zouden worden ontdekt netjes zouden worden gerepareerd. De APK en de controle-beurt zaten voor Lex als vanzelfsprekend bij de aankoopprijs inbegrepen (is wel eens anders) Alle informatie die Lex over de camper heeft gegeven bleek keurig te kloppen en alle mankementen die bij de keuring werden geconstateerd zijn keurig hersteld. Bij de finale onderhandelingen geeft Lex onderbouwt zijn grenzen aan en daardoor is het leuk onderhandelen met hem. Wat ons in het bijzonder is opgevallen is dat ook nadat de koop was gesloten Lex volledig zijn beloften is nagekomen. Op ons verzoek heeft hij zijn uiterste best gedaan om armleuningen voor de Ford cabinestoelen te regelen en te monteren (was beslist geen sinecure) Daarvoor nog onze dank! Ook heeft hij de camper in zijn geheel (professioneel) gepoetst en de ramen gepolijst. Onze Laika stond er dan ook bij afname als een zonnetje bij. Afgelopen week hebben we ons eerste weekendje achter de rug en alles werkt naar behoren en de camper is heel geriefelijk. Wat ons in het aankoopproces in het bijzonder is opgevallen is het feit dat Lex het oprecht fijn lijkt te vinden wanneer hij mensen gelukkig kan maken met een mooie en in goede staat verkerende camper en beseft dat het bij mensen zoals ons om zuur verdiende centjes gaat. Chapeau Lex!! Last but not least is lex ruimhartig wanneer het gaat om het serveren van koffie met boterkoek/cake. Ton en Annemiek
Rob Sarton Rob Sarton schreef op juni 26, 2013 om 2:44 pm
In Juli 2012 hebben wij een camper, een Hobby 700-750 op basis van een Fiat Ducato van 10 jaar oud bij Lebo gekocht zonder garantie. Uiteraard kwamen er tijdens gebruik wat mankementjes boven water. Deze zijn t�ch tot volle tevredenheid en op een uiterst soepele manier door Lex opgelost. Ook de vragen die opkwamen zijn door Lex bijzonder correct en vertrouwens wekkend beantwoord. Alle lof Lex.
Jan Arentsen Jan Arentsen schreef op juni 12, 2013 om 8:28 pm
In Oktober 2010 kochten we bij de firma Lebo onze 1e ruim 14 jaar oude camper, een euromobil 580, met een indeling die ons aanstond, er ook goed uitzag en ook nog voor een redelijke prijs. De wagen werd met Apk, 2 nieuwe banden en een grote beurt afgeleverd volgens afspraak, waarbij ook een schoorsteenlekkage verholpen werd. Het jaar erop bleek er lekkage aan het dak te zijn aan de bestuurderskant (niet zichtbaar, alleen met een vochtmeter was dat te meten, en het dak werd aan de binnenkant zacht). Dat werd nog net voor de winterstalling in eind 2011 gerepareerd door de firma Jaspers en door Lex betaald! Eind 2012 bleek de lekkage niet verholpen en werd het dak steeds verder zacht. Ik ontdekte uiteindelijk aluminium rot onder een traanplaat die op het dak bevestigd was. De platen waren niet meer goed afgekit en Ik heb toen zelf alle randen van de traanplaat met afdichtband afgetaped, maar dat mocht helaas niet baten. Het vocht bleef zich uitbreiden. Een 2e reparatie door de firma Jaspers zag ik niet zitten, omdat ik een dieper liggend probleem vermoedde. Reparatie offertes van diverse andere bedrijven begonnen bij 3500 euro en zouden flink kunnen oplopen, afhankelijk van de situatie die onder de dakplaat zou worden aangetroffen. Na de winterstalling besloot ik dit voorjaar (dus ruim 2,5 jaar na de aankoop van de camper) de reparatie zelf uit te gaan voeren en ontdekte na verwijdering van de complete aluminium dakplaat een behoorlijk verrot dak, een duidelijk verborgen gebrek dus. Helaas had ik een camper zonder garantie en zonder dat ik aanspraak kon maken op de verborgen gebreken-regeling van het burgerlijk wetboek. Daar had ik zelf notabene bij de aankoop voor getekend. Toch heb ik toen Lex gemaild omdat het mij ergens niet lekker zat en het wilde laten weten en heb hem diverse foto's van het verrotte dak meegestuurd. Hij mailde terug dat Ik, nadat ik het dak gerepareerd had, de materiaalkosten aan hem moest doorgeven. Hij zou dan kijken of hij mij een kleine financi�le tegemoetkoming zou kunnen doen om de pijn ietste verzachten, hoewel hij dat uiteraard niet verplicht was. Aan het einde van de rit heeft hij, uit coulance, zelfs alle materiaalkosten aan mij vergoed, en daar was ik best wel ondersteboven van. Alle hulde voor deze gang van zaken Lex! Ik hoop nog heel wat jaren plezier van onze bij jou gekochte camper te hebben.
Marry en Richard Marry en Richard schreef op juni 1, 2013 om 7:47 pm
Wij hebben na lang zoeken onze keus op een TEC camper laten vallen, gekocht bij LEBO. Super condities, hoewel geen garantie toch goede afspraken gemaakt waar wij blij mee waren. Gelijk getest in de Ardennen in de sneeuw en kou om de kachel en motor te testen. Geen enkel probleem ondanks de 2L motor ruim voldoende vermogen. Natuurlijk hadden we wel wat kleine puntjes die we zelf hersteld hebben, rammeltje hier of daar ed. Na enige tijd problemen met de dynamo gehad en deze laten reviseren. Ja, het was een tweedehans dus kon natuurlijk de huishoudakku aan het eind van zijn latijn zijn, de boiler die iets te warm werd, nu toch maar even contact met Lex opgenomen. Geen enkel probleem, nieuwe akku en kachelonderdelen konden zo opgehaald worden, super ! Dit is service van de beste klasse. Nu nog mooi weer en dan op weg met de camper naar Frankrijk. Bedankt Lex, super geregeld !
Cees Renes Cees Renes schreef op juni 1, 2013 om 11:43 am
Lex, Hartelijk dank voor de geweldige service met mijn accu. Weinig bedrijven die zo service gericht zijn, ik ben echt zeer tevreden. Grt Cees
Wim en Tiny van Veen Wim en Tiny van Veen schreef op mei 28, 2013 om 3:05 pm
Hallo Lex, Tiny en ik zijn zeer tevreden met de aankoop van onze camper.Uw service en klantvriendelijkheid is ongekend hoog. Dit hebben wij nergens zo perfect ervaren. Bij aflevering was onze camper in de was gezet en van binnen glimmend schoon. Top klasse.Alle punten van aandacht waren naar tevredenheid opgelost.Wij raden eenieder uw bedrijf aan. Nogmaals, wij zijn zeer tevreden camperaars. Vriendelijk groet, Tiny en Wim
Biek en Ingrid Beks Biek en Ingrid Beks schreef op mei 22, 2013 om 10:25 pm
We waren al een hele tijd op zoek naar een geschiktecamper, maar hadden veel wensen. Via een advertentie op internet kwamen we bij Lebo campers terecht. Daar stond dachten wij onze droom camper. Een paar rondjes erin en om gelopen en eigenlijkgelijk gekocht.Er moesten later nog wat kleine dingen aan gebeuren, maar dat regelde Lex keurig . We komen van ver, en de garage waar Lex ons naar toe stuurde is ook zeker geweldig want voor een middag reparatie kregen we een leen auto mee.Bij de garage hebben ze altijd koffie, soepje enz . Onze eerste vakantie zit er ondertussen al op, en we zijn echt uiterst tevreden. De deur sluit nog niet echt helemaal lekker, maar daar komen we ook nog wel uit.Qua koffie, cake mooie campers voor faire prijzen en de service kan ik LEBO echt iedereen aanraden. Bedankt Lex
Jan Wienen Jan Wienen schreef op mei 5, 2013 om 9:51 am
Meneer Lex, Als verwoed camperaar met een camper van LEBO ga je automatisch kijken naar de kentekenbord-houders of er soms ook Lebo opstaat. Wat denk je : in Almere bij mij voor de deur zijn 2 camperplaatsen er staan 2 campers 1 met Lebo kenmerk. Deze eigenaar had hem 2 jaar geleden bij Lebo gekocht en ik hoorde ook van hun tevreden verhalen over Lebo. Fijn omdat te horen en wilde je dit laten weten....
Teo Teo schreef op januari 16, 2013 om 1:18 pm
Mooie caravan gekocht..... Maar ik hoor hier mensen praten over een plak cake???????? Heb dat niet gehad..... Hahahhaha, wordt er verschil gemaakt tussen caravan koper en camper kopers......
jan jan schreef op september 23, 2012 om 10:00 pm
beste Lex, vorig jaar oktober hebben we een rapido 763F bij jouw gekocht (voor het eerst voor ons een camper)we zijn afgelopen zomer heerlijk op vakantie geweest de camper moest weer apk worden gekeurd we hadden wel wat kleine dingentjes die moesten verholpen worden ,na ruggespraak moet jouw is alles op een zeer nette manier door jouw opgelost bedankt we zijn zeer tevreden
Jan Wienen Jan Wienen schreef op september 22, 2012 om 10:00 pm
Beste Lex, Je zult ons nog wel kennen, Sonja en Jan. Ik moet je even wat zeggen, we stonden in Urzig aan de Moezel, met de Hobby 600 bij jou gekocht, maar we stonden niet alleen er stond nog een camper van Lebo een Flair. Het was op maandag 17 September dat we hem zagen. Even gepraat over Lebo, en ze zeiden ons wat we al wisten een fantastische service, lekkere koffie en dikke plakken cake. Groeten van ons beiden
Johan Johan schreef op juli 5, 2012 om 2:44 pm
We kochten enkele maanden geleden een gebruikte Possl kamperbus bij Lebo voor een relatief gunstige prijs. Bij zo'n avontuur moet je altijd maar afwachten hoe het blijkt te bevallen. Een technische keuring op voorhand leverde wat zaken op die keurig in orde werden gemaakt. Na betaling en oplevering hadden we in principe geen garantie meer, maar ook wat kleinigheden daarna werden keurig verholpen. Het enige waar we nu nog wat op moeten verzinnen is bij sommige windrichtingen en snelheden een enorm geklepper van het dakluik (dat zit tijdens het rijden altijd netjes dicht).
Piet Vet Leerdam Piet Vet Leerdam schreef op juni 24, 2012 om 12:55 pm
Van ons toch ook een zeer positief bericht over LEBO Campers. We gingen hier voor onze eerste camper kijken en waren direct al onder de indruk van alle informatie die wij kregen (en de al eerder genoemde koffie). Wij hebben daar ook onze camper van 9 jaar oud gekocht die keurig werd afgeleverd. Toen we er mee op pad gingen bleken van twee kastjes de scharnieren versleten. Ook de acc.accu bleek kapot. GEEN probleem bij Lex. Vier nieuwe scharnieren die hij er ook inzette en een nieuwe accu. Alles zonder kosten. Klasse Lex. Zeker als je redelijk in de buurt van Meerkerk woont, kijk niet verder maar ga naar LEBO Campers in Meerkerk.
Peter Spaargaren Peter Spaargaren schreef op juni 13, 2012 om 9:31 am
Na lang aarzelen heb ik mijn oude camper in november 2012 bij Lebo ingeruild voor een wat grotere. Ik vond het vreemd, dat er geen verdere afspraken zwart op wit werden gezet, maar Lex zei: zo werk ik nooit, als er iets mankeert bel je maar en kijken we, hoe we het kunnen regelen. De oplevering ( reparaties en APK) viel duurder uit, dan Lex had ingeschat, maar volgens Lex, was dat zijn risico. Een aantal keren met de camper op stap geweest ( hij bevalt uitstekend), maar toen bleek de kraan in de douche kapot. Op vrijdag 1-6-2012 gebeld naar Lebo en dinsdag 5-6-2012 kon ik langs komen. Er is 2 uur aan gewerkt en het euvel was gerepareerd.In die tijd ben ik wel volgegooid met koffie. Lex wilde niets weten van kosten, arbeidsloon was voor zijn rekening en een nieuwe kraan was niet nodig gebleken. Nu weet ik wat service is en bij Lebo is daar geen schriftelijke overeenkomst voor noodzakelijk. Klasse Lex!!!! Als mijn vrienden ook een plan hebben om een camper te kopen, zal ik ze eerst op Lebo attenderen. Zo, volgende week weer op stap met een 100% camper. Lex, bedankt en groeten van Peter Spaargaren.