Beoordelingen

 

 
 
 
 
 
 
 
183 berichten.
Fons Vreezen Fons Vreezen schreef op augustus 13, 2019 om 11:58 am
Wil middels dit schrijven mijn complimenten geven aan Lex, de reden hiervoor is dat wij afgelopen week een camper hadden aangekocht (wat later bleek te impulsief), nadat er een paar dagen overheen waren gegaan kwam de twijfel of dit wel de juiste keuze was. Vandaag zijn wij voor een 2e bezichtiging weer naar Lex gegaan en kwamen er toen achter dat de camper toch niet datgene was wat wij voor ogen hadden, Lex voelde dit en kwam gelijk met een voorstel de aankoop te annuleren en samen te gaan zoeken naar de voor ons juiste camper. Kan niet anders aangeven dan dat dit voor ons een opluchting was en wij het zeer waarderen wat Lex heeft gedaan, het blijkt dat er dus wel nog verkopers zijn die niet alleen aan de verkoop/geld denken maar meedenken in oplossingen, Lex wilde zelfs zover gaan dat als wij toch besloten deze te kopen wij binnen een jaar (als de camper toch niet beviel) het aankoop bedrag terug konden krijgen bij aankoop van een andere camper, ik bedoel maar. Dus niets anders dan lof voor Lex en zeker aan te bevelen vol vertrouwen een camper bij Lebo te kopen, na een bakje koffie gingen wij met een goed gevoel hart huiswaarts. Nogmaals bedankt Lex.
Wim van der Grijn Wim van der Grijn schreef op augustus 12, 2019 om 3:06 pm
Wij hadden problemen met onze TV en schotel. Schotel was perfect maar geen beeld. Na zelf diverse pogingen ondernomen te hebben contact gezocht met Canal Digitaal. Na veel technisch "geneuzel" en adviezen nog steeds geen beeld en advies gekregen om nieuwe ontvanger te kopen. Uiteindelijk de camper gestart en naar Lex gereden. Dit had ik eerder moeten doen. Hij heeft er echt verstand van en tussen de bedrijven door heeft hij alles keurig opnieuw ingesteld en afgesteld. Dit was nog service na een jaar en ik kreeg nog koffie toe. Super gedaan Lex en ik beveel LEBO zeker aan bij vrienden en bekenden.
Cornelis Bende Cornelis Bende schreef op juni 28, 2019 om 9:20 am
Amstelveen, 28 juni 2018, Na ruim 25 jaar met een caravan op vakantie te zijn geweest hebben wij in 2018 een camper gekocht. Wij kwamen bij LEBO omdat hij ons type camper had en omdat zijn service hoog staat aangeschreven. En dat klopt ook. De Airco van onze camper funcioneerde niet meer goed. Door het bloedhete weer van vorige week hebben we direct hier in de buurt de airco laten maken, zonder Lex hierover van te voren in te lichten (hadden we natuurlijk wel moeten doen). Daarna de rekening gestuurd naar LEBO met de vraag of hier nog iets mee te doen was, ondanks dat het ook al buiten de garantieperiode van 6 maanden viel. Lex vond het heel vervelend voor ons en uit coulance heeft hij toch een gedeelte van de rekening betaald, dat noem ik “super service”, Bedankt Lex. Met vriendelijke groeten, Cornelis Bende
Jan Keller Jan Keller schreef op maart 29, 2019 om 9:46 am
Nadat onze camper in februari in een stalling in vlammen was opgegaan zijn we op zoek gegaan naar een vervanger. Ondanks feit dat we ons zelf de tijd hadden gegund kriebelde toch en werd het kwijlen bij de mooie campers die LEBO had staan. Na een paar zeer plezierige ontmoetingen waarbij wederzijds duidelijk werd aangegeven wat wel en niet kon zijn we tot de koop van een prachtige Hymer 514 cl gekomen. Deze camper op 27 maart opgehaald. Zowel van binnen als van buiten prachtige schoon en alles gedaan wat afgeproken was. Ondanks feit dat we 100 km moeten rijden zullen wij hier nog terugkomen om wensen rond de camper te vervullen. Een bevlogen eigenaar/verkoper Lex Boom zorgde ervoor dat wij met een gerust hart ons geld achterlieten in ruil voor vertrouwen en een prachtige camper!!!
Marcel en Cobie Klerks Marcel en Cobie Klerks schreef op maart 8, 2019 om 2:45 pm
Wij hebben 12 jaar geleden onze eerste camper gekocht bij Lebo campers. En wij hebben die al die jaren na tevredenheid gereden. Het betreft een Burstner 560 met Peugeot onderstel. En nu wij gingen stoppen met camperen wilden wij hem eigenlijk weer aan Lebo terug verkopen maar helaas is hij hiervoor ondertussen te oud geworden. Ondanks dat, alsnog hartelijk dank voor 12 fijne jaren! Gr.
Marcel en iInge Marcel en iInge schreef op oktober 31, 2018 om 4:20 pm
We zijn heel tevreden! Een correcte vriendelijke man die zeker zijn afspraken goed nakomt. Keurig net betrouwbaar degelijk en eerlijk bedrijf. We zijn 100%tevreden. Ga er maar gerust eens naar toe.
Theo Zijlmans Theo Zijlmans schreef op oktober 24, 2018 om 10:43 am
In Maart 2018 een camper gekocht bij LEBO, Nu in Oktober zo'n 5000 km probleemloos gereden. Prima camper LEBO, ga zo door.
Johan Lanting Johan Lanting schreef op september 30, 2018 om 7:39 am
29-9-2018(0) Wij kochten onze 1e camper bij Lebo . Een Laika Kreos. Het eerste contact met Lex was gastvrij, zakelijk en deskundig. Vragen (vaak onkunde nog onzerzijds) werden per omgaande vriendelijk beantwoord; een defect in de verlichting via de trekhaak werd in de garage compleet vervangen; kortom wij zijn uitermate tevreden. Bij Lebo is de klant echt koning!!! En "afspraak is afspraak"is geen loze kreet.!
Korver Korver schreef op september 13, 2018 om 7:37 am
Vorig jaar waren we op zoek naar een iets grotere camper. We ,waren op de fiets,en kwamen toevallig Lebocampers tegen.We werden onthaald,met een kopje koffie,en mochten in alle rust de campers bekijken. In heel korte tijd,kwamen we in overeenstemming,over inruil en aankoop.Na enige tijd,bleek de startaccu,defect,deze werd ,na telefonisch contact direct verholpen,deze service hadden,bij de reguliere camperdealers,wel anders ervaren. Klaas en Teunie
Jan en Mina Jan en Mina schreef op september 6, 2018 om 12:17 pm
Onze eerste camper aangeschaft bij Lebo inmiddels een aantal keren weg geweest en kunnen stellen dat we een super aankoop hebben gedaan en goede service ook nadat, vriend de matter een storing had veroorzaakt. Dank Lebo voor de goede service, geduld en vertrouwen.
René van de Langemheen René van de Langemheen schreef op augustus 12, 2018 om 7:54 pm
Bij lebo een prachtige caravan gekocht. Toen we hem op gingen zetten bleek de tochtstrook te missen. Na contact te hebben gehad met Lex was dit snel geregeld en kregen we een mooie nieuwe opgestuurd. Top service! Groeten, René van de Langemheen
René Stift René Stift schreef op augustus 8, 2018 om 3:57 pm
Na aankoop van een camper, Ahorn Camp op basis van een Mercedes 313cdi, bij Lebo in Meerkerk, bleek dat de douchekraan lekte. Dit was erg storend aangezien de waterpomp steeds aansloeg. Na een telefoontje met Lex Boom kreeg ik het nummer van zijn garage om rechtstreeks een afspraak te maken. De reparatie was met een uurtje gepiept en wij rijden nu met veel plezier met deze camper rond. Inmiddels op de Noordkaap geweest en nu weer op de terugweg. Prima en vlotte service van Lebo Meerkerk. Zeker een aanrader voor een camper.
Luuk Luuk schreef op augustus 6, 2018 om 9:51 am
Met 4, elkaar afwisselende, teams reed de (voor ons) nieuwe LMC Breezer naar Tromso, 400 kilometer boven de poolcirkel. Dat is geweldig goed bevallen! De camper hield zich prima op de meestal uitstekende maar vaak steile wegen. De kachel bleek, bij temperaturen van (in juni) 8 a 10 graden geen overbodige luxe en voorzag alle wandelingen in weer en wind van een aangenaam slot. Lebo: bedankt voor de adviezen!
Lies en Hans Aalberts Lies en Hans Aalberts schreef op augustus 1, 2018 om 3:46 pm
Na de verkoop van ons huis in Frankrijk besloten mijn man ik ik -ondanks onze gevorderde leeftijd- een hele kleine buscamper aan te schaffen. Via een dorpsgarage gekocht. We hadden veel vragen over de gasfles, het water en alle knopjes in het campertje. Lex moet meteen gezien hebben dat hij aan ons geen cent zou verdienen. Dus boden wij hem aan hem te betalen voor zijn tijd. Geen sprake van! Dat wilde hij niet. Uitgebreid heeft hij ons alles uitgelegd. Wij bleven maar vragen en leren en hij bleef maar geduldig antwoord geven. Waar vind je nog zo'n service? Als wij ooit besluiten toch maar een grotere camper te kopen, dan gaan wij linea recta naar Lebo Campers! Dank je wel!
Blanca González Blanca González schreef op juni 10, 2018 om 6:12 am
Het is meer dan een jaar geleden dat wij een Hymer bij Lebo Campers gekocht hebben. Wij zijn zeer tevreden met onze camper. Wij vinden dit adres zo vertrouwd, we worden elke keer zo goed behandeld, dat wij het bedrijf van harte aanbevelen.
Ans iedema Ans iedema schreef op mei 19, 2018 om 5:34 pm
Wij hebben 2 jaar geleden een avento caravan gekocht een oudje Maar perfecte staat Hebben er vorig jaar al plezier van gehad Nu waren er wat problemen konden de zekerings kast niet vinden Na een week over en weer gemaild en gebeld Steeds weer bedacht Lex iets om te helpen Niets hielp we mochten langs komen Zogezegd zo gedaan en helemaal alles nagelopen en uiteindelijk Het probleem opgelost Koste Lex tijd maar wilde hier niets voor hebben Zo tof wat een service De volgende caravan gaan we zeker bij hem Kopen zo vertrouwd en aardig en service Nog heel hartelijk dank Groetjes Ans
Ruud en Patricia Ruud en Patricia schreef op december 31, 2017 om 6:35 pm
Tijdens een ritje door de polder kwamen wij toevallig langs Lebo Campers en besloten daar een kijkje te nemen bij al die diverse mooie campers die daar stonden. Na een tijdje rondgelopen te hebben voegde de eigenaar (Lex) zich bij ons en onder het genot van een kopje koffie namen wij plaats in een van de campers en bespraken wij, en bekeken, de diverse modellen. In ons geval bleek een integraal de beste optie (qua indeling). Ons oog viel op een Hymer Star-line met een Mercedes motor, weinig kilometers op de teller en een uiterst gunstige prijs. Na een paar dagen kon ik Lex bellen met de mededeling dat wij hadden besloten om de Hymer aan te schaffen. Onze eerste camper was een feit! Lex vertelde dat wij hem over een week konden ophalen omdat hij nog naar de garage moest voor een beurt en APK. Jeemig wat duurde die week lang! Toen de langverwachte dag, het ophalen. Na wat papierwerk gedaan te hebben kregen wij een gedegen uitleg over de camper. Bij de uitleg over de kachel bleek dat de vorige eigenaar zijn gasflessen niet had achtergelaten. Lex loste dit op door uit zijn garage 2 gasflessen te halen en die in de daarvoor bestemde ruimte in de camper te plaatsen (service) later kwam hij weer uit zijn garage met een TV/video speler, kunnen de jongens een filmpje kijken! Zulke service kom je tegenwoordig bijna niet meer tegen. Ondertussen hebben we al diverse tochten met onze camper gemaakt en zijn uiterst tevreden met deze aankoop. Onze volgende camper komt zeker weer bij Lebo vandaan. Lex, bedankt voor al je adviezen en de ongedwongen sfeer bij onze aankoop. De beste wensen voor jou en allen die je dierbaar zijn in het nieuwe jaar. Kapitein der Mariniers bd Ruud van Beckhoven
Peter en Elly Slobbe Peter en Elly Slobbe schreef op oktober 22, 2017 om 4:46 pm
Heel blij met onze camper. De service is perfect. Alles wat is afgesproken en beloofd is nagekomen. Super . : https://lebo.nl
Kees en Bep Rijksen Kees en Bep Rijksen schreef op oktober 16, 2017 om 3:09 pm
Zittend in het lekkere najaars zonnetje denk je zomaar weer aan kamperen en tegelijkertijd realiseer ik me dat ik nog iets moet doen. Een pluim voor Lebo campers geven. We hadden eerst in augustus 2016 een caravan gekocht bij Lex en daar gelijk een casetteluifel bij besteld in de kleur Ocean Blue deze werd in oktober geplaatst en daarna zijn we niet meer wezen caravannen. Mijn man heeft wel bij de dealer de luifel gezien maar zoals veel mannen let hij niet op een kleur. In het voorjaar waren we bij onze eerste stop in Duitsland en de luifel was 5 cm uitgedraaid toen ik gelijk zei: " Dit is grijs en we hebben een blauwe besteld". Al met al zijn we natuurIjk wel doorgegaan maar toen we thuis kwamen heb ik de bon opgezocht Lex gebeld en het verhaal verteld. Dit was voor hem natuurlijk ook niet fijn en na wat heen en weer bellen en mailen is het probleem goed opgepakt en hebben wij 2 weken geleden een geheel nieuwe luifel gekregen in de kleur Ocean Blue. Lex , het is weer top 👍 Super bedankt.
Ton en Marjo van der wal Ton en Marjo van der wal schreef op september 7, 2017 om 8:13 pm
Na 5 jaar trouwe dienst met onze FENDT hebben we onlangs bij Lex onze 2e camper gekocht.Het enige wat we aan reparaties gehad hebben in deze 5 jaar was na 3 jaar een accu en wat denk je?? Zoals hier al meer te lezen valt:  "Kom maar langs krijgt u tegen inkoops-prijs een nieuwe accu" Service ten top!En nu met onze ADRIA een rondje scandinavi� gemaakt en 5000 km gereden.Bij de aflevering van deze Adria zei Lex : �k vertrouw de accu niet helemaal maar kijk 't maar even aan hoe het loopt"Bleek inderdaad niet helemaal goed te zijn en bij terug komst gebeld."Kom maar langs" En kreeg er gratis nieuwe accu in.2 maanden later moest hij getaxeerd en gekeurd worden voor een All risk verzekering en wat bleek:Volgens de taxateur waren 2 banden te oud voor de "klapband-dekking" en ook de gasdrukregelaar was volgens hem te oud in verband met hun dekkings-eisenLex gebeld of hij hier misschien iets mee kon.Hij zei: "Ik bel wel even naar Garage Bikker..."2 nieuwe banden en nieuwe regelaar er op De regelaar krijg je van mij en de 2 banden tegen inkoop prijs waar vindt nog  zulke goede service in deze tijd?  IK DENK NERGENS