Beoordelingen

 

 
 
 
 
 
 
 
181 berichten.
Harm en Loes Harm en Loes schreef op mei 8, 2011 om 11:31 am
Door omstandigheden moesten wij onze camper gaan verkopen. Na een aanlooptijd waren wij eindelijk zover. Zelf de camper op een aantal sites gezet, maar daar krijg je dan wat vreemde aanbiedingen op van bedrijven die je camper tentoon willen stellen tegen dubieuze voorwaarden. Lex  had tijdens een telefoontje met mij (voordat we hem ergens hadden geplaatst) een prijs genoemd die hij zou willen geven als hij hem zou moeten inkopen en ons ook al gewaarschuwd voor de eerdergenoemde dubieuze bemiddelings-bedrijven. Je moet dan nog even aan het idee wennen dat je niet zult krijgen voor je gekoesterde camper, wat je gedacht had. Maar toen we zover waren zijn we naar Meerkerk gegaan. Lex is een z��r betrouwbaar figuur gebleken, g��n stiekeme dubbele bodem bij afspraken, keurig alles financieel afgehandeld. Wat ons betreft is het een vertrouwd adres, ook voor het v�rkopen van je camper/caravan.
Max en Elly Meesters Max en Elly Meesters schreef op mei 2, 2011 om 11:33 pm
Hallo lezers, Vorig jaar hebben we bij LEBO een mooie camper gekocht. Het Is een Fiat Ducato met inrichting Hobby 600. We hebben er al drie mooie reizen mee gemaakt (totaal 8.000 km) en dat alles zonder problemen en alles erop en eraan. Totaal geen onkosten en super in de bergen van Spanje en Portugal. Ook vandaag waren we weer heel blij met LEBO. We dachten, vlak voor een grote reis naar Griekenland, dat de waterpomp kapot was. Dus dat zou wel wat kosten.... maar nee hoor, hij moest alleen ontlucht worden en het kostte gewoon helemaal niets. Service van de zaak. Tof en betrouwbaar bedrijf!!! Max en Elly.
Eric Houben Eric Houben schreef op april 29, 2011 om 4:08 pm
Beste Lex, Even een berichtje om u te laten weten dat de terugreis zonder brokken is verlopen. 180km in ��n ruk, constant 110 tot 115 km per uur, en geen enkel probleem. Inderdaad een goed beestje. Dank voor uw correcte weergave der feiten. Mijn vrouw haar pootjes zijn wat te kort, dus aan de positie van de zetels moet nog wat veranderen, maar ook dat komt wel in orde. Vriendelijke groeten, Eric. PS1 : Mijn vrouw was verbaasd, ontroerd, supertevreden, ondersteboven enz. Goeie punten dus ! PS2 : Mijn broer was ook onder de indruk van enkele campers, zijn lage pitje staat intussen in lichterlaaie. U ziet hem nog wel eens verschijnen in de volgende maanden�
fam. van der Poel. fam. van der Poel. schreef op april 18, 2011 om 11:17 am
Na lang zoeken, vonden wij onze camper bij LEBO, precies de indeling die wij voor ogen hadden. En zijn ermee op reis gegaan en hebben ervan genoten, en we vonden dat wij een goede keus hadden gedaan. Na een paar maanden waren er problemen met het remsysteem. Dat was schrikken. Na een telefoontje met Lex die ons gerust stelde, maak je geen zorgen dat komt allemaal goed. En inderdaad is het weer prima voor elkaar en gaan wij met veel vertrouwen weer op pad.Hoe zo geen garantie? De service gaat niet tot de voordeur maar worden opgelost ook na een langere periode.Daarvoor Lex bedankt voor de goede service. En bij een volgende aankoop weten wij waar we moeten zijn bij LEBO.
De Pluimpjes De Pluimpjes schreef op april 13, 2011 om 9:22 pm
Een winterharde camper met jumbo garage bij een bedrijf waarvan ze zeggen dat de service geweldig is en ook nog eens in de buurt.... Dan is de keus voor de Frankia snel gemaakt. De belofte van Lex is SERVICE met hoofdletters. En afspraak is altijd afspraak. De grote garagedeur aan de achterkant bleef niet meer open staan, omdat hij te zwaar was geworden door het nieuwe fietsenrek dat Lex er gratis op ons verzoek ()op had laten zetten. Toch zijn de gasveren gratis vervangen door zwaardere types. En dit is maar 1 van de voorbeelden. TOP !
Menno Menno schreef op april 8, 2011 om 3:17 pm
Camper niet bij Lebo gekocht.Problemen met de waterpomp. Lex om raad gevraagd. "Als het niet lukt, dan kom je maar". Zo gedaan. Lex is meer dan een uur bezig geweest, pomp werkte weer als vanouds en alle lucht uit de leidingen. Kosten bedroegen een handdruk. Prima service!!
Renee Renee schreef op april 6, 2011 om 3:13 pm
Op zoek naar een andere camper, via een "magazine"bij Lex gekomen, dus een mailtje gestuurd dat ik wel interesse had ��n van de (twee opties) campers en of ik een afspraak kon maken. Dit was geen probleem, dus ging ik met mijn zoon en een campervriend een kijkje nemen. Op het moment dat we kwamen was het nogal druk, maar we konden ongestoord de campers bekijken, de keuze was snel gemaakt, toch twijfelde ik nog wel, want Lex geeft geen garantie en is niet lid van de Bovag, voor mij een "heet"hangijzer, want ik had het een en ander meegemaakt met de vorige camper, hoewel die dealer wel was aangesloten bij de Bovag en dat zegt dus he-le-maal niets. Maar als "vrouw alleen ", moet je toch de beslissing nemen, ondanks de "versterking"die ik had meegebracht. Toch maar de proef op de som genomen en besloten dat de uitgezochte camper de mijne zou worden. Uiteraard moest er nog het een en ander aan gebeuren, fantastisch! Lex nam het allemaal op zich, zelfs toen ik extra verlichting wilde "laten"inbouwen, werd me verteld dat als het in de camper lag dat hij ervoor zou zorgen dat dit erin kwam. Super! Ik zal mezelf nog wel eens tegen komen als ik op pad ga met de camper, maar mocht er iets zijn kan ik terug komen/vallen op Lex. (een fijne gedachte) Garantie geeft Lex niet, maar Service staat hoog in het vaandel. Bedankt Lex en Marleen, voor de goede zorgen! Renee
Alie en Frans Bouma Alie en Frans Bouma schreef op maart 31, 2011 om 7:22 pm
Vandaag onze eerste camper opgehaald bij Lex. Hebben er beiden een goed gevoel over, reed perfect naar huis en gaan hem het volgend weekend uit proberen Lex bedankt voor alle goede zorgen (en opstapje) groetjes Frans en Alie Bouma.
Chris Chris schreef op maart 28, 2011 om 11:05 am
Na 7 jaar met veel plezier in onze Frankia camper te hebben gereden, was het tijd weer eens wat anders te zoeken. Via internet kwamen we bij Lebo terecht. De Hymer super tramp die wij daar zagen stond ons direct kwa uitstraling el aan. Alleen de inruilprijs veel in eerste instantie wat tegen. Uiteindelijk zijn we het toch eens geworden en is de camper begin november 2010 afgeleverd. Bel als er problemen zijn zij Lex dan lossen we dat op. En inderdaad er waren wat problemen o.a. met een wiellager. In februari de camper uit de stalling en naar garage Jaspers gebracht. Deze heeft alle punten uit de lijst netjes opgelost op kosten van Lebo. Houden zo deze sevice Lex dan blijven wij tevreden
Linda Huissen Linda Huissen schreef op maart 20, 2011 om 10:30 pm
Gister mijn eerste camper gekocht, was eigenlijk meteen verknocht aan deze Rhein star 850. Had er een slapeloze nacht van, omdat er geen garantie gegeven word, maar dat de service super moest zijn. Mensen als ik jullie verhalen hoor, ben ik alleen maar blij bij Lex terecht gekomen te zijn. Vol goede moed gaan we genieten als hij is afgeleverd. Bedankt, vannacht zal ik goed slapen.
Sjaak en Annemiek Sjaak en Annemiek schreef op maart 17, 2011 om 3:14 pm
De camper uit de stalling gehaald voor een korte voorjaarsvakantie. In Duitsland bleek na een paar dagen dat er lekkage in de doucheruimte was. Water onder de slaapplaats, maar ook in de bagageruimte. Bij terugkomt Lex gebeld. Hij zei: "breng hem maar, dan kijken we wel even - komt goed". En inderdaad na een paar dagen belde Marleen "hij is klaar, kom hem zaterdag maar halen". Bleek ondanks de voorzorgsmaatregelen toch een bevroren leiding van de douche te zijn geweest. Kosten: helemaal NIETS. Dat noem ik nog eens service terwijl we de camper toch al 14 maanden in bezit hebben. Daar kunnen de meeste bedrijven een voorbeeld aan nemen. Lex, enorm bedankt!!!!
Peter Bosters Peter Bosters schreef op maart 5, 2011 om 8:41 pm
Pas onze camper bij LEBO gekocht. We waren twee jaar eerder ook al geweest maar besloten toen nog met de caravan door te gaan. Tot onze verrassing werden wij nog herkent, dat gaf weer het zelfde vertrouwde gevoel als vorige keer.Waar je ook zoekt op internet LEBO is de goedkoopste en je wordt als een welkome klant geholpen niets is te gek. Dit noem ik meer dan garantie. Dus bij deze Lex nog bedank voor je services. Tot ziens.
Kees&Hanna Kees&Hanna schreef op maart 5, 2011 om 7:54 pm
Bedankt voor de camper Lex.!
Fred/ Annelies Ligtenberg Fred/ Annelies Ligtenberg schreef op februari 11, 2011 om 1:33 pm
Via een collega zijn wij bij LEBO terechtgekomen. Een gouden tip zo bleek. Weken achtereen zijn wij gaan kijken of er iets van onze gading bij stond en iedere keer weer werden we met open armen ontvangen. Toen we eindelijk onze keuze hadden gemaakt vielen wij van de ene in de andere verbazing. Lex, gewapend met pen en papier vroeg ons of we nog wat aanpassingen wilde, noteerde gelijk wat hijzelf niet in orde vond en zorgde ervoor dat alles in no time, pico bello in orde kwam. Ook na diverse ritten konden wij met eventuele opmerkingen bij hem terecht. Lex, jij bent een van de weinige mensen die nog respect voor de klant heeft, wat er voor gezorgd heeft dat je ons in ieder geval tot je vaste klantenkring kan rekenen. We wensen jou en natuurlijk ook Margreet, voor de toekomst veel geluk toe.
Cees en Mia Cees en Mia schreef op februari 8, 2011 om 3:25 pm
Vorige week onze camper na 1 jaar ingeruild  voor een grotere camper bij Lex. De Rimor was een prima karretje maar nu een Hobby gekocht wij hopen dat wij er net zoveel plezier aan beleven van hebben als onze eerste, met veel dank aan Lex voor de goede service!Bij Lex staat altijd de koffie klaar en niks is hem teveel en trouwens ook Margreet niet te vergeten Groetjes kees en mia ..doei
Kortlevers Kortlevers schreef op februari 6, 2011 om 8:33 pm
Wij hebben onze hymer nu 1jaar,dus er moest APK gekeurd worden.Er bleek bij onze plaatselijke garage een klein mankement gevonden te zijn wat vastgezet diende te worden voor hij goedgekeurd werd.Opgebeld naar Lebo, omdat onze dorpsgarage er � 100,= voor wilde hebben.... en werd door Lex gelijk een afspraak gemaakt met hun garage.De volgende dag konden wij gelijk al komen en werd snel gemaakt.Wij wachten een uurtje met een goede kop koffie.Er waren geen kosten aan verbonden,Lex nam die voor zijn rekening.Ook de garage wordt bedankt voor de snelle reparatie,onze APK-keuring was toen snel gebeurd.Wij weten nu dat Lex zich aan zijn woord houdt om zijn klanten tevreden te stellen.Bedankt Lex en de mooie garage die pas geopend was ook bedankt!Service is er bij Lebo zeker hoor!GroetenLeny en Wim uit Uithoorn
Kees Kees schreef op december 31, 2010 om 12:34 pm
We waren het niet van plan, tenminste nog niet, om onze ouwe trouwe Hymer in te ruilen voor een nieuwere luxere Flair. Maar nadat we bij Lebo waren geweest en dat als heel prettig hadden ervaren, hebben we toch besloten om de Flair te kopen. We hebben er zeker geen spijt van, want Lex zorgde ervoor dat de wagen helemaal naar ons zin werd gemaakt en dat alles piek fijn in orde was toen we er 2 weken mee weg gingen om alles uit te proberen. De service is super en houdt zeker niet op bij de voordeur als er eenmaal betaald is. Ons idee Lebo is een aanrader.
Sjaak en Annemiek van den Ham Sjaak en Annemiek van den Ham schreef op december 23, 2010 om 11:37 am
Vorig jaar december hebben wij onze Dethleffs camper gekocht bij Lex. Na deze 1 jaar gebruikt te hebben kwamen we toch nog een paar dingen tegen die ons niet bevielen. Bij Lebo is dat geen enkel probleem. Alles wordt zonder extra kosten gewoon gemaakt en/of aangepast. Het is daarnaast gewoon altijd gezellig om even bij Lex langs te gaan en een kop koffie te drinken.
Laas en Anja Laas en Anja schreef op december 5, 2010 om 9:59 pm
Op onze speurtocht naar een goede en voor ons geschikte camper kwamen ook wij bij Lebo in Meerkerk terecht. Zodra we daar binnenkwamen kregen we meteen een goed en vertrouwd gevoel. En we vonden ook meteen nog eens de door ons gezochte camper! Lebo geeft standaard geen garantie voor de scherpe vraag-prijzen welke zij hanteren, vertelde Lex. Haha!   Maar wel een SUPER-GOEIE SERVICE! Nog nooit zoiets meegemaakt: kleine mankementjes - ( niet vreemd bij een tweedehands camper )- die we op onze eerste reis naar Portugal tegenkwamen, werden toch na terugkeer DIREKT en GRATIS verholpen. Met natuurlijk een lekkere bak koffie en jouw gezelligheid. Lex, bij het programma Radar regent het van de klachten over verschillende camper-bedrijven ( gelukkig niet over jou) , maar wij gaan jou opgeven voor de WARME DOUCHE! Petje af! Hartelijke campergroeten van Laas en Anja.
Johan en Corry Hofstetter Johan en Corry Hofstetter schreef op november 11, 2010 om 3:00 pm
Na heel wat zoeken op internet kwamen we bij Lebo campers terecht in Meerkerk en daar vonden we onze ideale camper.We werden prettig ontvangen met cake en koffie.De afspraken kwam men naderhand keurig na want het was toen een hele drukke tijd bij Lebo en de buitenkant werd in Oktober alsn�g schoongemaakt en in de was gezet. Hij was als nieuw toen we hem kwamen ophalen en het was zelfs gratis zelfs nog na al die maanden want : Beloofd was Beloofd!Ook het wegbrengen naar het Trein-station Arkel was geen enkel probleem.Har telijk bedankt Lex en medewerkers!Groetjes Johan en Corry.