183 berichten.
Op onze speurtocht naar een goede en voor ons geschikte camper kwamen ook wij bij Lebo in Meerkerk terecht. Zodra we daar binnenkwamen kregen we meteen een goed en vertrouwd gevoel. En we vonden ook meteen nog eens de door ons gezochte camper! Lebo geeft standaard geen garantie voor de scherpe vraag-prijzen welke zij hanteren, vertelde Lex. Haha! Maar wel een SUPER-GOEIE SERVICE! Nog nooit zoiets meegemaakt: kleine mankementjes - ( niet vreemd bij een tweedehands camper )- die we op onze eerste reis naar Portugal tegenkwamen, werden toch na terugkeer DIREKT en GRATIS verholpen. Met natuurlijk een lekkere bak koffie en jouw gezelligheid. Lex, bij het programma Radar regent het van de klachten over verschillende camper-bedrijven ( gelukkig niet over jou) , maar wij gaan jou opgeven voor de WARME DOUCHE! Petje af! Hartelijke campergroeten van Laas en Anja.
Na heel wat zoeken op internet kwamen we bij Lebo campers terecht in Meerkerk en daar vonden we onze ideale camper.We werden prettig ontvangen met cake en koffie.De afspraken kwam men naderhand keurig na want het was toen een hele drukke tijd bij Lebo en de buitenkant werd in Oktober alsn�g schoongemaakt en in de was gezet. Hij was als nieuw toen we hem kwamen ophalen en het was zelfs gratis zelfs nog na al die maanden want : Beloofd was Beloofd!Ook het wegbrengen naar het Trein-station Arkel was geen enkel probleem.Har telijk bedankt Lex en medewerkers!Groetjes Johan en Corry.
Hallo,
Hierbij een bedankje voor al jullie goede zorgen en Service in de 9 maanden dat wij nu de Camper in ons bezit hebben.
Zoals jullie weten gebruiken wij de Camper in de tijd dat wij niet in Thailand verblijven.
Wij verkopen in Thailand zelf motorfietsen en weten dus dat Service het allerbelangrijkste is wat een ondernemer kan geven!
Super!
Succes met de verkoop en tot de volgende keer!
Groetjes,
Frank & Chanita
: http://www.chorakemotorcycles.tk
Hoi Lex, We willen je even laten weten dat we heel tevreden zijn met onze camper Frankia Bavaria,omdat we hem snel wilde hebben voor de vacantie waren er nog wat kleinigheidjes aan,maar even een belletje naar Lex en alles komt in orde. We kunnen niet anders zeggen dan toppie. Dus we zullen dan ook iedereen adviseren om bij Lebo langs te gaan,de koffie staat in ieder geval altijd klaar. Bedankt voor de goede service Groetjes Henk en Hannie uit Oijen
Een reactie mbt het bericht van Ruud Eringaard 21-07
De inruil zou dermate laag zijn dat de bedoelde service een sigaar uit eigen doos zou zijn.
Ten eerste, indien je bij een camperdealer koopt, krijg je wellicht een wereldprijs voor je camper, maar je betaald ook de jackpot als je een gebruikte terugkoopt.
Ten tweede, de dealer zal je hoogstwaarschijnlijk zoals gebruikelijk is, drie of zes maanden garantie geven, kom je na deze garantieperiode, dan gaat het je euries kosten.
En dat is nou het verschil bij Lebo, Lebo geeft service, ik kreeg 7 maanden na aankoop te maken met een reparatie, waarvan de rekening best wel stevig was.
En nu komt het, de koffie was warm bij Lebo, en ook zijn service, het kostte mij niets.
Lebo ( Lex ) heeft graag dat zijn klanten tevreden zijn, en bij hem terugkomen, dat noem ik nou service, hartverwarmend.
Bedankt Lex.
Een meer dan tevreden klant.
Vorig jaar oktober hebben wij onze camper gekocht bij Lex en nu eindelijk pas een reactie onzerzijds. We kwamen vorig jaar alleen maar "kijken" en gingen weg met een camper. Direct een weekje weg om het uit te proberen en toen bleek de huishoudaccu niet goed op te laden. Terug in Nederland langs Lex en geen probleem, nieuwe accu. In het voorjaar weer drie weken weggeweest en deze zomer onze eerste echte lange rit naar de NoordKaap. We waren op de een of andere manier onze tankdop van de watertank kwijt en we kwamen toch langs Meerkerk dus even langs Lex. Geen probleem hij toverde gewoon een andere te voorschijn en wenste ons een fijne vakantie!! En die hebben we gehad, zonder problemen. Wij genieten van onze Dethleffs en de service van Lex.
Na 30 jaar kamperen met de tent gingen we dit jaar over op een camper....gekocht bij LEBO. Drie weken geleden gingen we dan op weg naar Frankrijk voor onze eerste campervakantie. Diep in Frankrijk bleek onze camper problemen te hebben; lekkage aan het dak rondom het ventilatierooster. Dat werd dus slapen met teiltjes, bekertjes en badlakens op onze buiken.....nachten van heimwee naar onze trouwe tent, die ons op dat gebied nooit in de steek had gelaten. Gelukkig staat LEBO garant voor de reperatie en hopen we onze volgende vakantie iets relaxer te kunnen pitten.
Voor de rest bevalt onze camper prima en voelt het goed dat we als 'camperleken' altijd weer kunnen terugvallen op LE(lex)BO
Wim en Lia Colijn
Beste Lex, Ik had bij U een camper willen kopen van ongeveer 30000 euro, mits ik een hele goede inruilprijs voor mijn camper zou krijgen. De inruilprijs was mijns inziens echter zo laag, dat ik vermoed dat de Goede service die U verleend, door de mensen zelf word betaald. Groeten ruud.
In november, na de nodige kopjes koffie, een camper gekocht bij Lebo. Lekker een weekendje weg nog voor de winter en daarna braaf de tips van Lex opgevolgd wat betreft de watertanks.
Toen we na de winter weer gingen rijden, kwam er nergens water uit de leidingen! Lex is wel 2 uur bezig geweest om te kijken hoe dit kon. Helemaal gratis! En weer met koffie.
In mei bleek de koelkast kapot, maar ja, u weet hoe dat gaat, dat komt nog wel een keer. Tot we 4 dagen voor de vakantie ineens aan de koelkast dachten. We gingen dinsdag middag naar Lex, kregen meteen weer koffie, terwijl hij even ging bellen. Een half uur later werd de camper opgehaald en de volgende dag konden we hem weer halen. Het was gratis. Service, zei Lex. 2 kilometer van Lebo vandaan werd de spiegel eraf gereden! Weer terug naar Meerkerk. En weer koffie. Een nieuwe spiegel voor vrijdag was niet meer te doen, maar Lex had wel een idee. Een spiegel van een camper die hij nog had staan werd erafgehaald en op onze camper gemonteerd. En weer gratis.
Langzaamaan beginnen we toch te twijfelen, zou Lex dit allemaal speciaal regelen om te laten zien hoe goed zijn service is....?
Nou Lex, dan mag je nu wel stoppen, want we weten het nu, je service is super. En maak je geen zorgen, wij maken wel reclame voor je!!
Luc en Jannie
Wij zijn erg blij met onze nieuwe camper welke we bij jullie gekocht hebben en zijn gelijk zijn er mee weg gegaan en hebben er erg genoten ...En de service is (tot nu toe) erg goed. De werking van de camper werdt ons goed uitgelegd en de aflevering was prima. We zijn nu ook camper fan en hopen dat nog op dat heel lang te mogen zijn.Fam. Leopold
In 2009 hebben we besloten om onze caravan te gaan vervangen door een camper.
Via internet kwamen we bij Lebo terecht.
We hadden al veel rondgekeken en wisten wat we wilden. De MC Louis Lagan voldeed aan onze wensen.
Lex en zijn medewerkers kwamen ons vertrouwd over
en de koffie was lekker.
Alle afspraken zijn goed nagekomen en ook na 5 maanden staat Lex nog steeds voor ons klaar om gratis service te verlenen.
Een bezoek aan Lebo Campers is aan te bevelen.
: https://www.lebo.nl
Na lang wikken en wegen en rekenen tot welke prijs we een camper konden kopen en heel veel zoeken op internet een bezoek gebracht aan Lebo Campers in Meerkerk. Vriendelijke ontvangst met koffie en koek. Daar onze camper gevonden en de doorslag gaf ook het feit dat hij als een van de weinigen w�l onze auto en caravan in wilde ruilen op een door ons uitgezochte camper. Nu al een paar keer er mee op stap geweest. Lebo is dan wel geen lid van de Bovag, maar wat Lex beloofd is hij allemaal nagekomen en in goed overleg zijn de probleempjes die er waren snel opgelost. Alle lof voor dit bedrijf en ga zo door. Wij wensen jullie veel succes in de toekomst!Kees en Rien
Hallooooo!! Daar zijn we weer we hebben nog steeds veel plezier van de Hymer. Bedankt Lex we wouden nog even de groetjes doen.
Hallo beste mensen, wij hebben een camper gekocht bij Lex en een caravan ingruild er stond een advertentie camper te koop z.g.a.n. Ik dacht dat kan niet ( hij is 12 jaar oud), maar ik in de auto en rijden zaterdag's om 3 uur gaan kijken en ja hoor ik zeg tegen Mia ( mijn vrouw) daar staat hij en het was hem. Echt nog ook keurig ding en gekocht, ander weekend er vandoor naar Nieuw -Bergen (keurige plaats) toen naar Kleve Duitsland (ook keurige camperplaats) Tot nog toe geen een gebrek tegen gekomen rijd goed.15 mei gaan we naar Giethoorn nog een keer proefdraaien en daar na door, zit in de VUT dus hoef ik niet gelijk naar huis.De collega's van Lex zijn ook heel aardig hoor, zij doen alles om het je zo goed mogelijk naar je zin te maken.Veel geluk Lex en als we een andere kopen als de boot verkocht is komen wij zeker weer terug!Groetjes Kees en Mia de Winter Etten-leur
Afgelopen zomer besloten we na een paar jaar te hebben gecampeerd met een caravan om eens naar een camper uit te kijken. Nadat we ons hadden georienterd op de indeling kwamen we via internet bij Lebo Campers in Meerkerk uit. Toch maar eens een kijkje nemen en daar zagen we precies de camper staan die we wilden, echter de voorruit was stuk dus dat was wel een beetje een domper. Maar na een gesprekje met Lex bleek al gauw dat alle mankementen die er waren zouden worden verholpen; de camper zou pico-bello worden afgeleverd. Omdat het bijna herfstvakantie was en we dan toch nog graag een weekje weg wilden heeft Lex ervoor gezorgd dat alles op tijd klaar was, inclusief een onderhoudsbeurt. Op de dag van ophalen kregen we te horen dat de Sattaliet-antenne nog niet werkte maar dat we hiervoor na de vakantie terug konden komen. Zo gezegd zo gedaan,alles prima verholpen.In december gingen we voor het eerst op een camperplaats staan, Dusseldorf, wat blijkt allebei de accu's helemaal leeg. Op de terugweg naar huis Lex gebeld; geen probleem, hij stuurde ons naar Garage Jaspers om de accu's GEHEEL KOSTELOOS te laten vervangen. Afgelopen week vertrokken naar Apeldoorn, omdat het weer zo slecht was toch maar naar een camping gegaan; zaterdag avond: alarm, de accu's waren leeg; maar we stonden aan 230v dus dat zou wel goed komen. Helaas op maandagmorgen nog geen 12V; het display bleef helemaal uit. Lex gebeld en we konden direkt met de camper bij de garage langs gaan om te laten nakijken. Gisteren de camper weggebracht en vandaag konden we hem alweer ophalen; wederom KOSTELOOS. Zojuist de camper weer ingeladen en morgen gaan we nog een paar dagen in Nederland op pad en zaterdag het echte werk, naar Engeland voor een week. Zo ondertussen hebben we de camper iets meer dan een 1/2 jaar en als er iets was was de service PERFECT zowel van Lebo als van Garage Jaspers. Mocht je dus een camper willen aanschaffen ga dan zeker naar Lebo Campers een betere service kun je je niet wensen.
Na 22 jaar met een caravan gekampeerd te hebben zijn we overgestapt op een camper.
Na het bezoeken van verschillende camper bedrijven, kwamen we via internet terecht bij Lebo campers.
We zochten een 4 persoons camper redelijk jong en voor een acceptabele prijs.
Hier vonden wat wij zochten een knaus-sunliner-605 van bouwjaar 2004.
Einde febr.konden we hem na een APK keuring en het herstellen van enkele kleine gebreken en het opbouwen van een luifel ophalen, met de afspraak dat als er iets onvoorzien voor de dag zou komen we terug konden komen en dit gratis gemaakt zou worden .
Dit is ook werkelijk zo gebeurd ,we hebben nog enkele kleine probleempjes gehad maar Lex heeft alles keurig laten repareren bij Bovag Garage Jaspers en ook zei hebben bij ons ook een goede indruk achtergelaten.
We hopen de komende jaren veel plezier van onze Knaus te hebben.
Lex veel succes met je bedrijf,en voor de twijfelaars Lex is een man die de beloftes na komt.
Piet en Nelly Botden uit Vredepeel
Beste Lex,
Even onze ervaringen delen met mogelijk andere geinteresseerden.
In 2008 onze eerste camper gekocht bij LEBO, een oudere wagen om uit te testen wat onze echte wensen in het gebruik zouden zijn.
Wagen afgeleverd met APK en na eerste gebruik wat kleine correcties die zonder probleem werden hersteld.
Ik ben zelf 30 jaar retailer geweest, daarom ook kritisch naar leveranciers, bij Lebo voel ik mij altijd gekoesterde klant.
Na enkele bezoeken voor een nieuwere wagen naar onze wensen konden wij het helaas niet eens worden, aldus een Chausson in het oosten van het land gekocht
Na overwinteren had ik problemen met de watervoorziening, toch in de buurt van LEBO bij Lex
om advies wezen vragen.
Na de gebruikelijke koffie spoorde Lex het probleem op , een kapotgevroren waterfilter
Ik kan hem voor je bestellen, ook al heb je hem bij een ander gekocht, je krijgt hem gewoon van mij KADO.
Dit gebaar en de tijd en aandacht typeert dus LEX
De volgende Camper eerst weer bij LEX kijken'
Ton & Ellen Penders s-Gravenzande
.
Ook wij zijn erg te spreken over de gang van zaken bij Lebo. Door omstandigheden konden wij onze �nieuwe� camper niet ophalen en werd deze �gewoon� bij ons thuis afgeleverd. Ook de kleine gebreken die een gebruikte camper nu eenmaal kan hebben en waar je pas tegen aan loopt tijdens het eerste weekendje weg, worden netjes en zonder problemen opgelost. Al met al zijn wij blij met onze camper en zeker met de keuze om hem bij Lebo te kopen.
De laatste week van 2009 bezochten we Lebo Campers. Via hun website was ons oog gevallen op een CI Rivi�ra met twee aparte bedden. We zijn ervaren camperaars maar ons Frans bed in de camper beviel niet helemaal. We mochten rustig rondkijken en als we vragen hadden dan..... Voor ons een heel prettige manier van kijken. Toen we vragen hadden kregen we antwoorden waar we zeer tevreden over waren. Een week daarop waren we met onze camper terug en sloten een prima deal met Lex. Geen gezeur ... geen poespas... goed handelen. De derde week van januari hebben we onze nieuwe camper opgehaald. We moesten vanwege de winter eventjes wachten voordat we alles goed konden uitproberen. Maar nu hebben we proefgedraaid... En het bevalt ons prima. Ben je van plan om een camper aan te schaffen... onze tip is... ga even langs Lebo. Ze hebben ruime keuze aan campers. Komen na wat ze beloven. Aflvering is uitstekend.
Onze eerste camper kochten we op de Camperbeurs in Utrecht, als twee kinderen met onze spaarcentjes in een snoepjeszaak.
Je weet niet waar je naar moet kijken, wat is belangrijk, uitstraling, functionaliteit, we dachten voor beiden gekozen te hebben, maar tijdens de vacantreis bleek toch wel dat we ruimte tekort kwamen.
De beperkte bagageruimte was te weinig, met in het vooruitzicht dat ik binnenkort zou stoppen met werken ben ik heel voorzichtig op marktplaats en andere sites gaan kijken.
Vele malen heb ik op www.lebo.nl gekeken, en zag de z.g.a.n TEC staan met excact de ruimte die wij nodig hadden, een ruime garage.
We zijn gaan kijken, 30 jaar diender in Rotterdam, dan bezit je toch wel enige mensenkennis.
Ook nu had ik het bij het rechte eind, Lex doet wat hij zegt, een service, die je zelfs bij de dealers die zogenaamde garantie geven niet tegenkomt.
Een vertrouwt adres, en niets is teveel.
Lex, heel veel succes.