Beoordelingen

 

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
 

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
188 berichten.
Fred/ Annelies Ligtenberg Fred/ Annelies Ligtenberg schreef op februari 11, 2011 om 1:33 pm
Via een collega zijn wij bij LEBO terechtgekomen. Een gouden tip zo bleek. Weken achtereen zijn wij gaan kijken of er iets van onze gading bij stond en iedere keer weer werden we met open armen ontvangen. Toen we eindelijk onze keuze hadden gemaakt vielen wij van de ene in de andere verbazing. Lex, gewapend met pen en papier vroeg ons of we nog wat aanpassingen wilde, noteerde gelijk wat hijzelf niet in orde vond en zorgde ervoor dat alles in no time, pico bello in orde kwam. Ook na diverse ritten konden wij met eventuele opmerkingen bij hem terecht. Lex, jij bent een van de weinige mensen die nog respect voor de klant heeft, wat er voor gezorgd heeft dat je ons in ieder geval tot je vaste klantenkring kan rekenen. We wensen jou en natuurlijk ook Margreet, voor de toekomst veel geluk toe.
Cees en Mia Cees en Mia schreef op februari 8, 2011 om 3:25 pm
Vorige week onze camper na 1 jaar ingeruild  voor een grotere camper bij Lex. De Rimor was een prima karretje maar nu een Hobby gekocht wij hopen dat wij er net zoveel plezier aan beleven van hebben als onze eerste, met veel dank aan Lex voor de goede service!Bij Lex staat altijd de koffie klaar en niks is hem teveel en trouwens ook Margreet niet te vergeten Groetjes kees en mia ..doei
Kortlevers Kortlevers schreef op februari 6, 2011 om 8:33 pm
Wij hebben onze hymer nu 1jaar,dus er moest APK gekeurd worden.Er bleek bij onze plaatselijke garage een klein mankement gevonden te zijn wat vastgezet diende te worden voor hij goedgekeurd werd.Opgebeld naar Lebo, omdat onze dorpsgarage er � 100,= voor wilde hebben.... en werd door Lex gelijk een afspraak gemaakt met hun garage.De volgende dag konden wij gelijk al komen en werd snel gemaakt.Wij wachten een uurtje met een goede kop koffie.Er waren geen kosten aan verbonden,Lex nam die voor zijn rekening.Ook de garage wordt bedankt voor de snelle reparatie,onze APK-keuring was toen snel gebeurd.Wij weten nu dat Lex zich aan zijn woord houdt om zijn klanten tevreden te stellen.Bedankt Lex en de mooie garage die pas geopend was ook bedankt!Service is er bij Lebo zeker hoor!GroetenLeny en Wim uit Uithoorn
Kees Kees schreef op december 31, 2010 om 12:34 pm
We waren het niet van plan, tenminste nog niet, om onze ouwe trouwe Hymer in te ruilen voor een nieuwere luxere Flair. Maar nadat we bij Lebo waren geweest en dat als heel prettig hadden ervaren, hebben we toch besloten om de Flair te kopen. We hebben er zeker geen spijt van, want Lex zorgde ervoor dat de wagen helemaal naar ons zin werd gemaakt en dat alles piek fijn in orde was toen we er 2 weken mee weg gingen om alles uit te proberen. De service is super en houdt zeker niet op bij de voordeur als er eenmaal betaald is. Ons idee Lebo is een aanrader.
Sjaak en Annemiek van den Ham Sjaak en Annemiek van den Ham schreef op december 23, 2010 om 11:37 am
Vorig jaar december hebben wij onze Dethleffs camper gekocht bij Lex. Na deze 1 jaar gebruikt te hebben kwamen we toch nog een paar dingen tegen die ons niet bevielen. Bij Lebo is dat geen enkel probleem. Alles wordt zonder extra kosten gewoon gemaakt en/of aangepast. Het is daarnaast gewoon altijd gezellig om even bij Lex langs te gaan en een kop koffie te drinken.
Laas en Anja Laas en Anja schreef op december 5, 2010 om 9:59 pm
Op onze speurtocht naar een goede en voor ons geschikte camper kwamen ook wij bij Lebo in Meerkerk terecht. Zodra we daar binnenkwamen kregen we meteen een goed en vertrouwd gevoel. En we vonden ook meteen nog eens de door ons gezochte camper! Lebo geeft standaard geen garantie voor de scherpe vraag-prijzen welke zij hanteren, vertelde Lex. Haha!   Maar wel een SUPER-GOEIE SERVICE! Nog nooit zoiets meegemaakt: kleine mankementjes - ( niet vreemd bij een tweedehands camper )- die we op onze eerste reis naar Portugal tegenkwamen, werden toch na terugkeer DIREKT en GRATIS verholpen. Met natuurlijk een lekkere bak koffie en jouw gezelligheid. Lex, bij het programma Radar regent het van de klachten over verschillende camper-bedrijven ( gelukkig niet over jou) , maar wij gaan jou opgeven voor de WARME DOUCHE! Petje af! Hartelijke campergroeten van Laas en Anja.
Johan en Corry Hofstetter Johan en Corry Hofstetter schreef op november 11, 2010 om 3:00 pm
Na heel wat zoeken op internet kwamen we bij Lebo campers terecht in Meerkerk en daar vonden we onze ideale camper.We werden prettig ontvangen met cake en koffie.De afspraken kwam men naderhand keurig na want het was toen een hele drukke tijd bij Lebo en de buitenkant werd in Oktober alsn�g schoongemaakt en in de was gezet. Hij was als nieuw toen we hem kwamen ophalen en het was zelfs gratis zelfs nog na al die maanden want : Beloofd was Beloofd!Ook het wegbrengen naar het Trein-station Arkel was geen enkel probleem.Har telijk bedankt Lex en medewerkers!Groetjes Johan en Corry.
Frank & Chanita Frank & Chanita schreef op november 9, 2010 om 3:45 pm
Hallo, Hierbij een bedankje voor al jullie goede zorgen en Service in de 9 maanden dat wij nu de Camper in ons bezit hebben. Zoals jullie weten gebruiken wij de Camper in de tijd dat wij niet in Thailand verblijven. Wij verkopen in Thailand zelf motorfietsen en weten dus dat Service het allerbelangrijkste is wat een ondernemer kan geven! Super! Succes met de verkoop en tot de volgende keer! Groetjes, Frank & Chanita : http://www.chorakemotorcycles.tk
Henk en Hannie Henk en Hannie schreef op november 8, 2010 om 7:55 pm
Hoi Lex, We willen je even laten weten dat we heel tevreden zijn met onze camper Frankia Bavaria,omdat we hem snel wilde hebben voor de vacantie waren er nog wat kleinigheidjes aan,maar even een belletje naar Lex en alles komt in orde. We kunnen niet anders zeggen dan toppie. Dus we zullen dan ook iedereen adviseren om bij Lebo langs te gaan,de koffie staat in ieder geval altijd klaar. Bedankt voor de goede service Groetjes Henk en Hannie uit Oijen
John van Wijk John van Wijk schreef op september 14, 2010 om 11:35 am
Een reactie mbt het bericht van Ruud Eringaard 21-07 De inruil zou dermate laag zijn dat de bedoelde service een sigaar uit eigen doos zou zijn. Ten eerste, indien je bij een camperdealer koopt, krijg je wellicht een wereldprijs voor je camper, maar je betaald ook de jackpot als je een gebruikte terugkoopt. Ten tweede, de dealer zal je hoogstwaarschijnlijk zoals gebruikelijk is, drie of zes maanden garantie geven, kom je na deze garantieperiode, dan gaat het je euries kosten. En dat is nou het verschil bij Lebo, Lebo geeft service, ik kreeg 7 maanden na aankoop te maken met een reparatie, waarvan de rekening best wel stevig was. En nu komt het, de koffie was warm bij Lebo, en ook zijn service, het kostte mij niets. Lebo ( Lex ) heeft graag dat zijn klanten tevreden zijn, en bij hem terugkomen, dat noem ik nou service, hartverwarmend. Bedankt Lex. Een meer dan tevreden klant.
Janny & Henk Janny & Henk schreef op augustus 17, 2010 om 7:15 pm
Vorig jaar oktober hebben wij onze camper gekocht bij Lex en nu eindelijk pas een reactie onzerzijds. We kwamen vorig jaar alleen maar "kijken" en gingen weg met een camper. Direct een weekje weg om het uit te proberen en toen bleek de huishoudaccu niet goed op te laden. Terug in Nederland langs Lex en geen probleem, nieuwe accu. In het voorjaar weer drie weken weggeweest en deze zomer onze eerste echte lange rit naar de NoordKaap. We waren op de een of andere manier onze tankdop van de watertank kwijt en we kwamen toch langs Meerkerk dus even langs Lex. Geen probleem hij toverde gewoon een andere te voorschijn en wenste ons een fijne vakantie!! En die hebben we gehad, zonder problemen. Wij genieten van onze Dethleffs en de service van Lex.
Lia en Wim Colijn Lia en Wim Colijn schreef op juli 23, 2010 om 9:29 pm
Na 30 jaar kamperen met de tent gingen we dit jaar over op een camper....gekocht bij LEBO. Drie weken geleden gingen we dan op weg naar Frankrijk voor onze eerste campervakantie. Diep in Frankrijk bleek onze camper problemen te hebben; lekkage aan het dak rondom het ventilatierooster. Dat werd dus slapen met teiltjes, bekertjes en badlakens op onze buiken.....nachten van heimwee naar onze trouwe tent, die ons op dat gebied nooit in de steek had gelaten. Gelukkig staat LEBO garant voor de reperatie en hopen we onze volgende vakantie iets relaxer te kunnen pitten. Voor de rest bevalt onze camper prima en voelt het goed dat we als 'camperleken' altijd weer kunnen terugvallen op LE(lex)BO Wim en Lia Colijn
Ruud Eringaard Ruud Eringaard schreef op juli 21, 2010 om 6:14 pm
Beste Lex, Ik had bij U een camper willen kopen van ongeveer 30000 euro, mits ik een hele goede inruilprijs voor mijn camper zou krijgen. De inruilprijs was mijns inziens echter zo laag, dat ik vermoed dat de Goede service die U verleend, door de mensen zelf word betaald. Groeten ruud.
Luc en Jannie Luc en Jannie schreef op juli 1, 2010 om 9:39 pm
In november, na de nodige kopjes koffie, een camper gekocht bij Lebo. Lekker een weekendje weg nog voor de winter en daarna braaf de tips van Lex opgevolgd wat betreft de watertanks. Toen we na de winter weer gingen rijden, kwam er nergens water uit de leidingen! Lex is wel 2 uur bezig geweest om te kijken hoe dit kon. Helemaal gratis! En weer met koffie. In mei bleek de koelkast kapot, maar ja, u weet hoe dat gaat, dat komt nog wel een keer. Tot we 4 dagen voor de vakantie ineens aan de koelkast dachten. We gingen dinsdag middag naar Lex, kregen meteen weer koffie, terwijl hij even ging bellen. Een half uur later werd de camper opgehaald en de volgende dag konden we hem weer halen. Het was gratis. Service, zei Lex. 2 kilometer van Lebo vandaan werd de spiegel eraf gereden! Weer terug naar Meerkerk. En weer koffie. Een nieuwe spiegel voor vrijdag was niet meer te doen, maar Lex had wel een idee. Een spiegel van een camper die hij nog had staan werd erafgehaald en op onze camper gemonteerd. En weer gratis. Langzaamaan beginnen we toch te twijfelen, zou Lex dit allemaal speciaal regelen om te laten zien hoe goed zijn service is....? Nou Lex, dan mag je nu wel stoppen, want we weten het nu, je service is super. En maak je geen zorgen, wij maken wel reclame voor je!! Luc en Jannie
Leopold Leopold schreef op mei 24, 2010 om 4:39 pm
Wij zijn erg blij met onze nieuwe camper welke we bij jullie gekocht hebben en zijn gelijk zijn er mee weg gegaan en hebben er erg genoten ...En de service is (tot nu toe) erg goed. De werking van de camper werdt ons goed uitgelegd en de aflevering was prima. We zijn nu ook camper fan en hopen dat nog op dat heel lang te mogen zijn.Fam. Leopold
Cor en Mia van Maaren Cor en Mia van Maaren schreef op mei 18, 2010 om 9:09 pm
In 2009 hebben we besloten om onze caravan te gaan vervangen door een camper. Via internet kwamen we bij Lebo terecht. We hadden al veel rondgekeken en wisten wat we wilden. De MC Louis Lagan voldeed aan onze wensen. Lex en zijn medewerkers kwamen ons vertrouwd over en de koffie was lekker. Alle afspraken zijn goed nagekomen en ook na 5 maanden staat Lex nog steeds voor ons klaar om gratis service te verlenen. Een bezoek aan Lebo Campers is aan te bevelen. : https://www.lebo.nl
Kees Flipse Kees Flipse schreef op mei 12, 2010 om 8:56 pm
Na lang wikken en wegen en rekenen tot welke prijs we een camper konden kopen en heel veel zoeken op internet een bezoek gebracht aan Lebo Campers in Meerkerk. Vriendelijke ontvangst met koffie en koek. Daar onze camper gevonden en de doorslag gaf ook het feit dat hij als een van de weinigen w�l onze auto en caravan in wilde ruilen op een door ons uitgezochte camper. Nu al een paar keer er mee op stap geweest. Lebo is dan wel geen lid van de Bovag, maar wat Lex beloofd is hij allemaal nagekomen en in goed overleg zijn de probleempjes die er waren snel opgelost. Alle lof voor dit bedrijf en ga zo door. Wij wensen jullie veel succes in de toekomst!Kees en Rien
Briesjes Briesjes schreef op mei 12, 2010 om 3:52 pm
Hallooooo!! Daar zijn we weer we hebben nog steeds veel plezier van de Hymer. Bedankt Lex we wouden nog even de groetjes doen.
Kees en Mia de Winter Kees en Mia de Winter schreef op mei 7, 2010 om 6:25 pm
Hallo beste mensen, wij hebben een camper gekocht bij Lex en een caravan ingruild er stond een advertentie camper te koop z.g.a.n. Ik dacht dat kan niet ( hij is 12 jaar oud), maar ik in de auto en rijden zaterdag's om 3 uur gaan kijken en ja hoor ik zeg tegen Mia ( mijn vrouw) daar staat hij en het was hem. Echt nog ook keurig ding en gekocht, ander weekend er vandoor naar Nieuw -Bergen (keurige plaats) toen naar Kleve Duitsland (ook keurige camperplaats) Tot nog toe geen een gebrek tegen gekomen rijd goed.15 mei gaan we naar Giethoorn nog een keer proefdraaien en daar na door, zit in de VUT dus hoef ik niet gelijk naar huis.De collega's van Lex zijn ook heel aardig hoor, zij doen alles om het je zo goed mogelijk naar je zin te maken.Veel geluk Lex en als we een andere kopen als de boot verkocht is komen wij zeker weer terug!Groetjes Kees en Mia de Winter Etten-leur
Fam. Hector Fam. Hector schreef op mei 4, 2010 om 9:08 pm
Afgelopen zomer besloten we na een paar jaar te hebben gecampeerd met een caravan om eens naar een camper uit te kijken. Nadat we ons hadden georienterd op de indeling kwamen we via internet bij Lebo Campers in Meerkerk uit. Toch maar eens een kijkje nemen en daar zagen we precies de camper staan die we wilden, echter de voorruit was stuk dus dat was wel een beetje een domper. Maar na een gesprekje met Lex bleek al gauw dat alle mankementen die er waren zouden worden verholpen; de camper zou pico-bello worden afgeleverd. Omdat het bijna herfstvakantie was en we dan toch nog graag een weekje weg wilden heeft Lex ervoor gezorgd dat alles op tijd klaar was, inclusief een onderhoudsbeurt. Op de dag van ophalen kregen we te horen dat de Sattaliet-antenne nog niet werkte maar dat we hiervoor na de vakantie terug konden komen. Zo gezegd zo gedaan,alles prima verholpen.In december gingen we voor het eerst op een camperplaats staan, Dusseldorf, wat blijkt allebei de accu's helemaal leeg. Op de terugweg naar huis  Lex gebeld; geen probleem, hij stuurde ons naar Garage Jaspers om de accu's GEHEEL KOSTELOOS te laten vervangen. Afgelopen week vertrokken naar Apeldoorn, omdat het weer zo slecht was toch maar naar een camping gegaan; zaterdag avond: alarm, de accu's waren leeg; maar we stonden aan 230v dus dat zou wel goed komen. Helaas op maandagmorgen nog geen 12V; het display bleef helemaal uit. Lex gebeld en we konden direkt met de camper bij de garage langs gaan om te laten nakijken. Gisteren de camper weggebracht en vandaag konden we hem alweer ophalen; wederom KOSTELOOS. Zojuist de camper weer ingeladen en morgen gaan we nog een paar dagen in Nederland op pad en zaterdag het echte werk, naar Engeland voor een week. Zo ondertussen hebben we de camper iets meer dan een 1/2 jaar en  als er iets was was de service PERFECT zowel van Lebo als van Garage Jaspers. Mocht je dus een camper willen aanschaffen ga dan zeker naar Lebo Campers een betere service kun je je niet wensen.