183 berichten.
Van ons toch ook een zeer positief bericht over LEBO Campers. We gingen hier voor onze eerste camper kijken en waren direct al onder de indruk van alle informatie die wij kregen (en de al eerder genoemde koffie). Wij hebben daar ook onze camper van 9 jaar oud gekocht die keurig werd afgeleverd. Toen we er mee op pad gingen bleken van twee kastjes de scharnieren versleten. Ook de acc.accu bleek kapot. GEEN probleem bij Lex. Vier nieuwe scharnieren die hij er ook inzette en een nieuwe accu. Alles zonder kosten. Klasse Lex. Zeker als je redelijk in de buurt van Meerkerk woont, kijk niet verder maar ga naar LEBO Campers in Meerkerk.
Na lang aarzelen heb ik mijn oude camper in november 2012 bij Lebo ingeruild voor een wat grotere. Ik vond het vreemd, dat er geen verdere afspraken zwart op wit werden gezet, maar Lex zei: zo werk ik nooit, als er iets mankeert bel je maar en kijken we, hoe we het kunnen regelen.
De oplevering ( reparaties en APK) viel duurder uit, dan Lex had ingeschat, maar volgens Lex, was dat zijn risico.
Een aantal keren met de camper op stap geweest ( hij bevalt uitstekend), maar toen bleek de kraan in de douche kapot.
Op vrijdag 1-6-2012 gebeld naar Lebo en dinsdag 5-6-2012 kon ik langs komen.
Er is 2 uur aan gewerkt en het euvel was gerepareerd.In die tijd ben ik wel volgegooid met koffie.
Lex wilde niets weten van kosten, arbeidsloon was voor zijn rekening en een nieuwe kraan was niet nodig gebleken.
Nu weet ik wat service is en bij Lebo is daar geen schriftelijke overeenkomst voor noodzakelijk.
Klasse Lex!!!!
Als mijn vrienden ook een plan hebben om een camper te kopen, zal ik ze eerst op Lebo attenderen.
Zo, volgende week weer op stap met een 100% camper.
Lex, bedankt en groeten van Peter Spaargaren.
Ook wij zijn zeer tevreden over de service en klantvriendelijkheid van Lex van Lebo Campers. Wij kochten hier onze allereerste camper in september 2011 en sindsdien wonen wij er zelfs in. Ook over de garage van Lebo zijn we zeer te spreken. Na een onterechte boete van een overijverige BOA wegens fout parkeren hebben wij bezwaar aangetekend door middel van een bijzondere wetgeving, en daar hebben wij Lex naar vernoemd: LEX SPECIALIS
Wij hopen nog lang van onze camper te kunnen genieten, je hecht er aan en maakt er van alles in mee.
Daarom wensen wij Leny en Wim heel veel sterkte toe!
Lex ga zo door en bedankt voor alles!
Groetjes van Rien, Coby en Chihuahua Amigo.
Wegens gezondheidsredenen waren wij genoodzaakt om onze camper welke we bij Lex een aantal jaar geleden hadden gekcot helaas verkopen.
Wij hadden Lex gebeld en onze situatie aan hem uitgelegd.
Lex gaf aan dat wij onze camper maar naar Meerkerk moesten brengen en dat hij hem dan voor ons kostenloos zou verkopen.
Zelf verkopen gaf ons toch te veel emotie daar wij erg trots op onze camper waren. Lex heeft hem direkt in de verkoop gedaan en wat hij beloofde is hij nagekomen.
Alles is door Lex geregeld en we hoefden zelf niets meer te doen.
Wat wij hiermee willen duidelijk maken is dat de Service welke men aangeeft ook nagekomen word als men als klant gaat stoppen met camperen en niet alleen wanneer men gaat kopen bij hem.
Lex, hartelijk dank voor alles wat je voor ons gedaan hebt,wij zullen Lebo aan iedereen aanprijzen wie op zoek is naar een camper en op Service wil kunnen rekenen!
Hr.Gr. Leny-Wim Kortlevers.
Als je op internet op zoek gaat naar een buscamper kom je genoeg bedrijven tegen die er wel 1-tje hebben staan, maar waar ga je nu in het echt eens een keertje kijken?Na veel surfen en ook sommige bedrijven bezocht te hebben zijn we bij ook bij Lebo terecht gekomen die een Possl had staan. Als je al die berichten in het gastenboek leest dan krijg je toch het gevoel van: "het zal allemaal wel". Maar toch maar even een keertje gewoon gaan kijken. "Kijken en niet kopen" ging in dit geval toch niet op. Mankementen welke er aan onze nieuwe aankoop tevoorschijn kwamen werden direkt opgelost. Dus wij sluiten ons nu tocht ook aan bij de positieven berichten omtrent Lebo. Lex bedankt Gerard Oldenburg
( Lex, hierbij zoals door mij beloofd, mijn ervaringen met jou bedrijf )TOP SERVICE VAN LEX BIJ LEBO MEERKERK! Dag Lex, Wij gaan al 30 jaar met de camper op pad zelf ben ik de.laatste 20 jaar werkzaam geweest bij diverse Camperbedrijven (hand en spandiensten) in Hintham--Rosmalen-- Berghem--Oss--Vught. en ook veel gebruikte Campers opgehaald in Duitsland dus aardig wat kennis opgebouwd betreft campers e.d.en DE SERVICE die daar dan bij verkoop bij hoort.Ook ben ik enkele jaren consulent geweest bij de NKC en Campingwijzer...dus ook veel mensen ontmoet met campers en de diverse verhalen aangehoord betreft camper bedrijven en de daarbij horende Service of de totale afwezigheid daarvan...Enkele jaren geleden waren vrienden van ons ..(de Fam Portier uit Drunen) een camper aan het zoeken en via internet kwamen we terecht bij Lex (LEBO) in Meerkerk waar na een prettige bespreking een LMC aangeschaft werd en een Frankia ingeruild en tot volle tevredenheid alles prima geregeld werd.Enkele maanden geleden met Martha (vriendin van de familie) uit Amerongen w��r naar Lex (LEBO) om te kijken en evt. aanschaffen van een Camper met Inruil (Frankia 570) en het werd een Flair Live ..Afgesproken dat er diverse accesoires opgebouwd werden zoals scooterdrager, satalietschotel compleet, etc.etc de Prijs werd in goed overleg bepaald Zonder garantie want dat scheelde aan aanzienlijke duit.Zoals gebruikelijk kwamen er in gebruik wat mankementen naar boven en die zijn hersteld door derden (omdat we geen garantie hadden afgesproken) Omdat e.e.a. toch nogal onkosten met zich meebracht heb ik besloten om toch met Lex contact op te nemen.�n ondanks dat er een prijs bepaald was zonder garantie, heeft Lex alle probleempjes die er waren KOSTELOOS opgelost!Dit is wat je kan noemen TOPSERVICE en meedenken met je klanten!In mijn vriendenkring is het dan ook niet nu ook niet zo moeilijk om advies te geven:Zoek je een Camper die bij je past en vind je TOPSERVICE belangrijk ga dan eerst bij LEX (LEBO) in Meerkerk kijken ....Lex, grote klasse!Groeten Jan Geers
Hallo Lex, Vandaag werden we weer super en gratis geholpen, toen we problemen met onze waterpomp en de tweede accu dachten te hebben ( dachten we vorig jaar ��k al.. ). Het werd door Lex even gecontroleerd en er was niets mis met onze Hobby-camper. Binnenkort gaan we weer lekker op pad. Reuze bedankt voor je goede service. Groeten van Max en Elly.
Hallo lex,
Wij willen je op deze manier bedanken hoe je ons geholpen hebt tijdens onze motorproblemen met onze camper ondanks dat deze van al van 1991 is en reeds 1,5 jaar in ons bezit.
Je regelde gelijk van:" Kom hier, en de camper gaat naar de garage en dat lossen we netjes op.
Door de vakantieperiode van de monteurs stonden wij wel even in de wacht ,maar wisten dat het goed kwam.
De camper rijdt weer geweldig en hebben een heerlijke vakantie gehad in Frankrijk en we zijn blij dat je ons slechts jou "kost-prijs" hebt gerekend.
Nogmaals Lex bedankt voor de service,wij hopen dat wij nog vele vakanties met onze camper op pad kunnen.
Wij weten als er iets met de camper is jij altijd klaar staat.
Hartelijke Groet,
Leny en Wim
Ik wil Lex hartelijk bedanken voor de nazorg! Ik had een factuur nodig van een Sattelietschotel antenne en die wist hij binnen het uur tevoorschijn te toveren.Hoewel het ruim twee jaar geleden was dat ik de camper gekocht had wist hij nog precies welke camper het was, Hartelijk bedankt Lex voor de medewerking
Nadat wij onze camper verkocht hadden, gingen wij op zoek naar een andere, dit maal graag een 4 persoons uitvoering. Dan kunnen de kleindochters ook eens mee.
Bij LEBO campers stond er een die we eens van dichtbij wilden zien. Na een hartelijke ontvangst bekeken we de aangeboden campers. voor 1 camper hadden we extra belangstelling. Na een uurtje besloten we deze camper te kopen.De camper werd gekeurd, en er werden enkele dingen gerepareerd. 2 weken later reden we er apetrots mee weg.
Toch bleken er een paar dingen niet helemaal in orde, wij belden naar Lex, en beide keren is het door hem direkt en zonder gezeur opgelost. Klasse Lex!!
Wij raden nu vrienden en kennissen aan, om vooral bij LEBO campers te gaan kijken.
Groet van Daan en Tineke uit Oud-Beijerland
Lebo Campers!
Als je een goede verzorgde camper zoekt ga daar dan echt heen.
Goede service en je word fijn ontvangen
Lekker bakkie koffie
Onze camper heeft geen klachten veroorzaakt we zijn er heel blij mee!
Ik raad jullie allemaal om eens een keer langs te gaan en een keer te gaan kijken!
21-5 schreven wij al een tevreden stukje in het gastenboek.
Nu, een aantal maanden en een paar camperreizen verder kunnen wij dit nog steeds beamen. Er gaat natuurlijk wel eens iets stuk aan een tweede hands camper, maar elke keer wordt het snel en gratis gemaakt.
We zijn dan ook erg tevreden!
Eind 2010 een camper (Elnagh Colombia) gekocht bij LEBO. Al twee reizen mee gemaakt, geen enkel probleem tegengekomen. Buiten een beetje aanpassen van het interieur naar onze smaak was ie "vakantieklaar". Bedrijf komt vertrouwd over. Kan het iedereen aanraden die een camper wil kopen er op zijn minst langs te gaan, mocht ik over een aantal jaren besluiten weer wat anders te kopen zal ik er in ieder geval zeker weer langs gaan. De koffie is inderdaad goed maar dat vind ik niet belangrijk, de service is goed en dat is veel belangrijker.
Lex het beste met je bedrijf!!
Dhr Wouters vergelijkt mijn inziens appels met peren. Laten we het eerst hebben over de consequenties voor de koper. Dealer A een gerenommeerd bedrijf met het Bovag lidmaatschap vraagt zonder zijn cli�nten hiervan in kennis te stellen surseance van betaling aan, wie denkt u dat het eerst aan de beurt is. De belastingdienst, de schuldeisers, de leveranciers, en wat denkt dat u kunt doen met uw Bovag garantie en keiharde afspraken, juist mijnheer, uw achterste mee afvegen, want u bent de laatste die aan de beurt is. Zo kan ik nog een paar doem scenario�s verzinnen. Persoonlijk heb ik drie jaar geleden bij een gerenommeerd bedrijf boven in het land een nieuwe camper gekocht, Bovag garantie, een hele wand vol diploma,s. Ik had na de zoveelste ellende de Jurische afdeling van de NKC ( Nederlandse Kampeer Club ) ingeschakeld, deze heeft met harde maatregelen gesommeerd de defecten met spoed te repareren. Dan uw optie om de camper die u op het oog heeft te huren, en pas wanneer deze spic en span is over te gaan tot koop. Dat betekent voor de verkoper dat de camper aan de handelsvoorraad wordt onttrokken, een eventuele koper kan de camper niet bekijken, en zodoende niet verkocht worden en vervolgens na de verhuur als de 1e klant hem niet zou kopen wil een andere klant hem niet meer hebben omdat hij verhuurd geweest is. En hoelang moet volgens u die keiharde garantie duren, wij hebben vorig jaar januari bij Lebo onze camper gekocht, nu anderhalf jaar later, als ik een probleem heb, wordt hier zonder gezeur naar een oplossing gezocht ( zie eerder mijn reaktie's in dit gastenboek ), en niet alleen met een bak koffie en een dikke plak cake ( wat trouwens een stroopwafel is geworden ) . Beste mijnheer ik hoop dat u vindt waar u naar zoekt, uw droomcamper, met Bovaggarantie, een gezond bedrijf met voldoende liquide middelen om slechte tijden door te komen, en uiteraard een gezonde directie, die nog lang zullen leven. Met vriendelijke groet John
Wij, een stel 50-plussers met een hond zijn ge�nteresseerd in de aanschaf van een eerste occasion camper, via, via ben ik op het internet bij de Firma Lebo terechtgekomen en wat ik in het gastenboek lees schetst mijn verbazing. Ik lees dat bij praktisch elke gekochte caravan de koffie met dikke plakken cake en de service gigantisch zijn, terwijl ik uit eigen ervaringen met verkopers weet dat mondelinge afspraken in de praktijk totaal geen waarde hebben, ook al zijn de verkooppraatjes van een verkoper gelikt en leuk om aan te horen. Het ontbreken van een rechtsgeldige garantie en BOVAG lidmaatschap voor zo�n beetje de grootste uitgave die je in je leven zult doen stuit mij gevoelsmatig zeer tegen de borst. Wat zijn de consequenties voor de koper als Lex de eigenaar failliet gaat of komt te overlijden, een vraag waar niemand een antwoord op weet of durft te geven, het zal je maar gebeuren, je hebt helemaal niets in handen, neemt een andere persoon of een ander bedrijf de gemaakte beloften gratis over? De beste oplossing om de belangrijkste onzekerheden weg te nemen lijkt mij dat je eerst een droomcamper huurt en pas als je tevreden bent en alle euvels verholpen zijn de huurprijs in mindering gebracht wordt op de aankoopprijs en dat na aankoop de beloften niet mondeling maar op schrift waar blijft maken, want wat wordt beloofd dat moet ook zwart op wit kunnen staan. Dan pas weet je echt wat je koopt en of de camper bij je eigen situatie past, omdat je alles op je eigen tempo kunt uitproberen en testen voordat je de zuur verdiende spaarcentjes definitief uitgeeft. Niets ten nadele van de Firma Lebo, want ik heb totaal geen ervaring met dit bedrijf, maar om na�ef uit te gaan op de berichten in een gastenboek en de woorden van een verkoper lijkt in mijn ogen ook niet echt verstandig. Velen van u vinden mij waarschijnlijk een doemdenker, maar het spreekwoord �zekerheid voor alles� bestaat uiteraard niet voor niets.
: http://www.rawouters.nl
Hallo allemaal Regelmatig gaan wij campers kijken bij Lebo, ook wanneer we nog GEEN andere camper nodig hebben. Het is er altijd leuk, en we worden altijd met open armen ontvangen.Er staat altijd wel een bakkie koffie klaar. 1 week voordat we met vakantie zouden gaan naar Griekenland, kwamen we erachter dat ons oude campertje wat we elders gekocht hadden weer lek was en slapen in een lekke camper is niet lekker!We besloten om nog 1 keertje met deze camper weg te gaan want afzeggen kon niet meer. Toch ging ik nog even op de website van Lebo campers kijken want we vonden misschien nog een leuke andere camper .We ging voor de zekerheid toch nog even langs en wat denk je? Ja hoor .we vonden een leuke camper en we keken onze ogen uit het was een EURA MOBIEL Maar het was zo kort voor de vakantie en we dachten dat lukt nooit..... Maar Lex zei: dat lukt makelijk hoor maak u maar niet ongerust Onder het genot van een bakkie koffie.........en thee hebben we de papieren getekend en binnen een week was de camper in ons bezit.We voelden ons een koning te rijk en nu zijn we inmiddels naar griekenland geweest en ik kan u vertellen we hebben het ontzettend naar ons zin gehad en daar heeft de nieuwe camper heel goed aan meegeholpen we zijn er heeeeeeeel blij mee en willen hem voorlopig niet meer kwijt!Mensen ik kan u vertellen als u een camper zoek GA DAN ECHT EENS NAAR LEBO CAMPERS TOE want de service is echt SUPER , de koffie staat altijd klaar en iedereen is welcom dus vertel het door Lex (de baas van het spul ) is echt TOPPIE hij weet overal een oplossing voor en staat altijd voor je klaar.Ik weet wel als ik ooit nog een camper wil dan ga ik het eerst weer naar LEBO CAMPERS TOE
Hee Lex,
Afgelopen Zaterdag met de camper naar huis gereden, en het camper-gevoel kwam weer helemaal terug.
We hebben veel tijd overgehad omdat de camper van binnen al helemaal schoongemaakt was, waarop Henriette zich verheugd had zelf te doen
We zijn zeer tevreden over de totale afhandeling, en brengen dit ook verder naar onze kennissen over.
P.S. ben er achter gekomen waarvoor de 2 schakelaartjes op het dashboard voor dienen, deze zijn om de luidsprekers aan en uit te zetten.
Vriendelijike groeten ���t Almelooo
Lex,
we wilden je even laten weten dat de camper bijzonder goed bevalt. En waterdicht is hij zeker, zo weten we na de afgelopen dagen.
Bedankt voor de eerlijke manier van zaken doen.
Kan LEBO aan iedereen aanbevelen!!
Hans en Harmke Guerain
Vorig jaar hadden we onze eerste camper gekocht, helemaal blij. Alleen bleek het franse bed erg tegen te vallen, veel te smal! Dus toch maar weer het internet afstruinen op zoek naar een camper met twee bedden ( waar je ��n van kan maken), die ook nog een beetje betaalbaar was. De enige die dat had was Lebo. Dus daar heen gegaan. We werden het eens, alleen stond er geen garantietermijn op het contract. Lex legde uit hoe hij dat gewend is om te doen, dus met toch een beetje onzekerheid in ons hart zetten we de handtekening. We zijn toen een weekje weg geweest om alles uit te proberen en daarna de camper terug gebracht voor allerlei (kleine) reparaties. Heel snel was de camper al weer klaar en inderdaad: gratis! Met daarbij de belofte als er weer eens iets is: gewoon komen, dan wordt het gemaakt.
Wat een bijzondere service geeft deze man!
We kwamen zo maar eens even kijken voor een camper met 2 losse bedden maar ons budget is niet zo groot.De eigenaar van Lebo wilde ons wel een redelijke inruil geven voor onze hobby 550 van 20 jaar oud maar dan nog redden we het momenteel niet.We kregen bij vertrek wel zomaar een set Luxe wieldoppen kado voor onze Hobby!Voor de klantenbinding zei hij......Waar vindt je dat nog??Hartelijk bedankt en we komen zeker nog eens terug!